مقاله رتبه بندی الگوی آمیخته ترفیع بازاریابی بر بازارپسندی محصولات پروتئینی با استفاده ازروش AHP


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی الگوی آمیخته ترفیع بازاریابی بر بازارپسندی محصولات پروتئینی با استفاده ازروش AHP دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی الگوی آمیخته ترفیع بازاریابی بر بازارپسندی محصولات پروتئینی با استفاده ازروش AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی الگوی آمیخته ترفیع بازاریابی بر بازارپسندی محصولات پروتئینی با استفاده ازروش AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی الگوی آمیخته ترفیع بازاریابی بر بازارپسندی محصولات پروتئینی با استفاده ازروش AHP :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
ترفیع یکی از عناصر آمیخته بازاریابی است که از طریق آن شرکت با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند. بکارگیری ترکیبمناسب از آمیخته ترفیع برای محصولات پروتئینی می تواند تمایل به خرید را در مشتری ایجاد کند. در این مقاله تلاش شده نخست اجزای عناصر آمیخته بازاریابی مشخص شوند و سپس با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP متغیرها مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفتند. نمونه آماری تحقیق، کارشناسان خبره دو کارخانه اصلی تولید کنندهمحصولات پروتئینی یعنی کارخانه بهپاک (تولیدکننده سویای سبحان) و کاله در استان مازندران هستند، این تحقیق دردوره زمانی ۱۳۹۲ انجام شد. مؤثرترین روش ترفیع در مخاطبان نسبت به محصولات پروتئینی به ترتیب تبلیغات رادیویی وتلویزیونی، تابلوهای تبلیغاتی، جوایز و هدایا و فروش حضوری می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.