مقاله هیوتاگوژی در آموزش بزرگسالان وآموزش وپرورش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله هیوتاگوژی در آموزش بزرگسالان وآموزش وپرورش دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله هیوتاگوژی در آموزش بزرگسالان وآموزش وپرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هیوتاگوژی در آموزش بزرگسالان وآموزش وپرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله هیوتاگوژی در آموزش بزرگسالان وآموزش وپرورش :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
آموزش وپرورش به طورسنتی به عنوان یک ارتباط آموزشی بین معلم ویادگیرنده دیده می شود. معلم بودکه تصمیم می گرفت که یادگیرنده نیازبه دانستن چه چیزهایی داردوچه چیزهایی ندارددرواقع دانش ومهارت چگونه آموزش داده شوددرچندسال گذشته کاملا یک تحول در آموزش وپرورش ازطریق پژوهش وجودداشته است که چگونه مردم یادمی گیرند ونتیجه آن درمورد نحوه کارآموزش چه می تواندباشد که به جای تاثیر ارتباط معلم- دانش آموز سبک تاثیر متقابل دانش آموز بردانش آموزدرمرکز آموزش قرارگرفته است. پس بایستی درپی رویکردی درآموزش باشیم که یادگیرنده خودش ، درباره چرایی وچگونگی یادگیری اش تصمیم گیری کندکه ازآن به عنوان هیوتاگوژی درآموزش بزرگسالان واموزش و پرورش یاد کرده اند( حس، ۲۰۰۱) .دراین زمینه تحقیقاتی متعددی انجام شده است. زندوانیان نایینی و همکاران (۱۳۸۸) به شناسایی وتحلیل فلسفه آموزشی مربیان آموزش بزرگسالان دراستان یزدپرداخته است. لذاهدف این پژوهش این است که هیوتاگوژی( یادگیرنده) رادرآموزش مربیان آموزش بزرگسالان وآموزش وپرورش به طوراجمال بررسی نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.