مقاله بررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در محیط های آموزشی از دیدگاه مدیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در محیط های آموزشی از دیدگاه مدیران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در محیط های آموزشی از دیدگاه مدیران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در محیط های آموزشی از دیدگاه مدیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در محیط های آموزشی از دیدگاه مدیران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر، بررسی راهکارهای اجرایی جهت توانمندسازی تیم های کاری در مدارس راهنمایی شهرستان خدابنده از دید مدیران می باشد. روش تحقیق از نظر گردآوری اطلاعات، توصیفی زمینه یابی و از نظر هدف کاربردی می باشد. جامعه مورد مطالعه، شامل کلیه مدیران مدارس راهنمایی شهرستان خدابنده به تعداد ۱۷۰ نفر و حجم نمونه مطابق با جدول مورگان به تعداد ۱۱۸ نفر تعیین گردید که این تعداد به شیوه تصادفی طبقه ای از چهار طبقه مشخص، انتخاب شده است. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه محقق ساخته شامل ۳۷ سوال بسته پاسخ بر مبنای پنج مولفه بوده است. روایی پرسشنامه با نظر صاحب نظران و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرانباخ ۰/۹۱ برآورد گردیده است. داده های گردآوری شده از طریق روش های آماری کای دو تک نمونه ای و آزمون یومان ویتنی و آزمون کروسکال والیس و از طریق نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. یافته ها حاکی از این است که ایجاد اعتماد متقابل، اصلاح ساختار سازمانی، آموزش، سبک رهبری مشارکت جویانه، ایجاد انگیزه، جایگزینی اهداف گروهی به جای اهداف فردی و ارزیابی عملکرد تیم را می توان به عنوان راهکارهایی جهت توانمند سازی تیم های کاری در مدارس در نظر گرفت. همچنین بین نظرات آزمودنی ها در مورد راهکارهای توانمندسازی تیم های کاری بر حسب جنسیت در مولفه های تحقیق تفاوت معناداری بین نمرات گروه ها وجود ندارد و بر حسب مدرک تحصیلی نیز در مولفه های تحقیق، فقط در ارزیابی عملکرد، این تفاوت معنادار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.