مقاله تغییر در برنامه های درسی ولزوم توجه به برنامه درسی چند فرهنگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تغییر در برنامه های درسی ولزوم توجه به برنامه درسی چند فرهنگی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تغییر در برنامه های درسی ولزوم توجه به برنامه درسی چند فرهنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تغییر در برنامه های درسی ولزوم توجه به برنامه درسی چند فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تغییر در برنامه های درسی ولزوم توجه به برنامه درسی چند فرهنگی :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
چند فرهنگی به عنوان یک نیاز ضروری در جوامع چند فرهنگی که می خواهند به صورت مسالمت آمیز زندگی مشترکی را دنبال کنند امری حیاتی است این رویکردی مسائلی همچون نژاد پرستی وسایر انواع تبعیض در مدارس وجوامع را ردکرده وبه چالش می کشد وی در عرض تکثیر (قومی ،فرهنگی ونژادی ) را مورد تاکید وتصدیق قرار می دهد این رویکردی درصدی است مهارت های زیستی بشر امروز را برای زندگی در جامعه ای چند فرهنگی ارتقا بخشد چند فرهنگی آموزشی است که در آن برای تمام افراد صرف نظر از تفاوت های فرهنگی آن ها شرایط یکسانی فراهم می شود وهر کودک این فرصت را پیدا می کند تا متناسب با توانایی های خود به شهروندی مفید ومولد برای جامعه تبدیل شود در واقع در بخش های آموزش تصور براین است که فرهنگ بر یادگیری دانش آموزان زیادی وبسیاری از جنبه های فرهنگ هر فردی در ایجاد هویت فراگیری ودست یابی به خود پنداره تاثیر می گذاری وبر نظام باورها ارزش ها نگرش ها انتظارات روابط اجتماعی زبان مورد استفاده وسایر رفتارهای فردی موثر واقع می شود.طراحان وبرنامه ریزان تربیتی تاکنون از نظر گاه های مختلفی به تدوین برنامه هایی از منظر توجه به ماهیت متنوع دانش وشناخت پرداخته اند (کلات واسترات ،۲۰۰۱) این برنامه ها گاهی با توجه به تنوع روش های آموزش تنوع موضوعات مورد آموزش وتنوع یادگیرندگان صورت گرفته است (کندال ،۲۰۰۵) در آموزش چند فرهنگی با تاکید بر فرهنگ بومی هر منطقه وحفظ واحترام به آن وبه کارگیری آن در امر آموزش در عین حال آشنا کردن دانش آموز با فرهنگ ها وقومیت های دیگر جامعه وایجاد شرایط شناخت وتعامل با آن ها احساسی ملی گرایانه همراه با شناخت دانش آموز ایجاد می شود که دارای پایه های محکمی است در کشورهایی که تنوع فرهنگی وجود دارد چند فرهنگی بایستی به صورت ریشه ای وارد برنامه ریزی درسی شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.