مقاله جهت گیری تحول در برنامه درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جهت گیری تحول در برنامه درسی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جهت گیری تحول در برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جهت گیری تحول در برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جهت گیری تحول در برنامه درسی :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
مرور آثارومنابع نشان می دهد که قلمروبرنامه درسی بسیارپیچیده پربعد وچندجانبه است وبنابراین، یافتن جهت گیری وسمت گیری مشخص اگرغیر ممکن نباشد، دشوار است . به منظورمواجهه موثر با پیچیدگی درک ابعادوسیع برنامه درسی درجهان امروز وتحول آن ،مجهز بودن به نظریه ها ، الگوها وچارچوپ های ادارکی که مبنای اقداما تحول قرارگیرد، ضرورت دارد. دراین مقاله سه جهت گیری اعم از جهت گیری ارزشی بارویکردی فلسفی ، روزآمدی وبومی سازی موردتوجه قرارگرفته است . پیشنهادمی شود درسمت گیری تحول دربرنامه های درسی، سه مولفه مطرح، موردمطالعه وتدفیق بیشتر قرارگیرد. تعاریف متعددی برای برنامه درسی ارائه شده است. برنامه درسی رامی توان ((برنامه درسی فرایند مفهومی کردن پدیده های مربوط به انسان وجان دریک قالب موزون جهت تسهیل دریادگیری است)) دانست (( قورچیان وتن ساز، ۱۳۷۴). برنامه درسی به آن حوزه علمی اشاره می کند که مشتمل برقلمروهای هفت گانه است: ۱ مبانی برنامه درسی ۲ مهندسی برنامه درسی (طراحی، ساخت وتدوین برنامه ی درسی) ۳ اجرای برنامه ی درسی ۴ ارزشیابی برنامه درسی ۵ تاریخ برنامه درسی ۶ تحقیق دربرنامه درسی ۷ تغییر برنامه درسی ( فتحی واجارگاه ۱۳۸۸) .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.