مقاله بررسی رابطه ارتباطات سازمانی و رضایت مشتریان با استفاده از مدل (۴c شیمیزو)در شعب بانک سپه شهر کرمان در سال ۱۳۹۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ارتباطات سازمانی و رضایت مشتریان با استفاده از مدل (۴c شیمیزو)در شعب بانک سپه شهر کرمان در سال ۱۳۹۱ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ارتباطات سازمانی و رضایت مشتریان با استفاده از مدل (۴c شیمیزو)در شعب بانک سپه شهر کرمان در سال ۱۳۹۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ارتباطات سازمانی و رضایت مشتریان با استفاده از مدل (۴c شیمیزو)در شعب بانک سپه شهر کرمان در سال ۱۳۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ارتباطات سازمانی و رضایت مشتریان با استفاده از مدل (۴c شیمیزو)در شعب بانک سپه شهر کرمان در سال ۱۳۹۱ :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در دنیای پر رقابت امروز، گسترش سازمانهای همگون و تنوع بیشمار آن راههای وصول به موفقیت را برای سازمانهای خدماتی منجمله بانکها دشوار ساخته است. از سویی دیگر ورود صندوق ها و موسسات اعتباری که از نرخ سود پرداختی بانک مرکزی تبعیت نمی کنند، بانکهای دولتی را با مشکل مواجه ساخته است. از آنجائیکه موارد برشمرده شده خارج از حیطه کنترل بانکها می باشد، ضروری است تا با اندیشیدن به تمهیداتی دیگر در بدست آوردن سهم بیشتری از بازار اقتصاد ایران گام برداشت. این تحقیق بر آن است تا با مد نظر قرار دادن مباحثی در علوم رفتاری نظیر مهارتهای ارتباطی و با ترکیبی از مدل های رابینز (۲۰۰۳) و همیلتون (۱۳۸۶) و با پرداختن به ابعادی نظیر مهارت های کلامی، غیرکلامی، شنیداری، بازخور و الکترونیک در پیدا کردن راه حلی جهت تصاحب سهم بیشتری از بازار به نفع سازمان مورد نظر گام بر دارد. رضایت مشتریان نیز بر گرفته از مدل پاراسورمن و الگوی کیفیت خدمات سروکوال با ابعادی شامل محیط فیزیکی، اعتماد، اطمینان، پاسخگویی و همدلی در بخش متغیر وابسته این پژوهش مورد آزمون قرار گرفت. این تحقیق کاربردی و توصیفی و از نوع همبستگی بوده و از بین ۱۹۲ نفر کارکنان شعب بانک سپه شهر کرمان به صورت تصادفی ۱۲۷ پرسشنامه محقق ساخته مهارتهای ارتباطی در بازه زمانی تابستان و پاییز ۹۱ توزیع شد. جهت سنجش رضایت مشتریان از آنجائیکه به دست آوردنآمار دقیقی از تعداد مشتریان بانکها مشکل می باشد، بالاترین حد پیشنهادی جدول مورگان (۳۸۴)، مبنای توزیع پرسشنامه استاندارد سروکوال در این بخش قرار گرفت. پس از تجزیه و تحلیل داده ها توسط نرم افزار ۱۹ SPSS رابطه بین مهارتهای کلامی و غیرکلامی، شنیداری و بازخور مثبت و معنادار به دست آمد، ضمن اینکه رابطه بین مهارتهای الکترونیک معنادار ولی در سطح ضعیفی گزارش شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.