مقاله دلالت های نظریه انعطاف پذیری شناختی برای تغییر برنامه درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله دلالت های نظریه انعطاف پذیری شناختی برای تغییر برنامه درسی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله دلالت های نظریه انعطاف پذیری شناختی برای تغییر برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دلالت های نظریه انعطاف پذیری شناختی برای تغییر برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله دلالت های نظریه انعطاف پذیری شناختی برای تغییر برنامه درسی :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
انعطاف پذیری شناختی ، توانایی برای ساختن یابازسازی دانش شخصی به شیوه های مختلف به منظورپاسخ به نیازهای موقعیتی است ( اسپیرو، ۱۹۹۱ و ۱۹۹۲) ، اسپیرووجنگ، ۱۹۹۰؛ چیووهربست ، ۲۰۰۸) وبه توانایی انسان برای سازگاری بااستراتژی های فرایند شناختی جهت مقابله با شرایط جدید وغیرمنتظره درمحیط، اشاره دارد( کاناس، کویساد، آنتولی وفجاری و ، ۲۰۰۳). اسپیرو وهمکاران ، ۱۹۹۲) ، به نقل از رضوی، ۱۳۹۰). این نظریه براساس نظریه سازنده گرایی بناشده وبه کارگیری آن درتعاملات یادگیری می تواند درساختاربندی فعالیت ها به معلمان کمک کند ( اسپیرو، فلتوویچ، جکوبسون و کولسن، ۱۹۹۲).ضرورت توجه به نظریه انعطاف پذیری شناختی می باشد، هدف عمده این نظریه کمک به توسعه توانایی یادگیرندگان برای درک موقعیت های مختلف وایجادتوانایی برای سازگاری بادانش جدید است ( گردد، ۲۰۰۱). انعطاف پذیری شناختی درحوزه های بی ساختار وپیچیده اهمیت زیادی دارد. به منظور حل مشکل آموزش درحوزه های بی ساختاروپیچیده ، اسپیرووهمکارانش، نظریه انعطاف پذیری شناختی را ارائه کردندکه درآن از شکل های چندگانه مدل های پداگوژیکی، تشبیه ها و تمثیل های متعددی ونمایش های متعددی اطلاعات، حمایت می شود( چیو، ۲۰۰۷).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.