مقاله بررسی تاثیر کاربردپذیری وب سایت و کیفیت خدمات ارتباط برخط بر تمایل مشتریان به خرید الکترونیک مجدد (مورد مطالعه : قطار مسافربری رجاء)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر کاربردپذیری وب سایت و کیفیت خدمات ارتباط برخط بر تمایل مشتریان به خرید الکترونیک مجدد (مورد مطالعه : قطار مسافربری رجاء) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر کاربردپذیری وب سایت و کیفیت خدمات ارتباط برخط بر تمایل مشتریان به خرید الکترونیک مجدد (مورد مطالعه : قطار مسافربری رجاء)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر کاربردپذیری وب سایت و کیفیت خدمات ارتباط برخط بر تمایل مشتریان به خرید الکترونیک مجدد (مورد مطالعه : قطار مسافربری رجاء)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر کاربردپذیری وب سایت و کیفیت خدمات ارتباط برخط بر تمایل مشتریان به خرید الکترونیک مجدد (مورد مطالعه : قطار مسافربری رجاء) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
امروزه در فضای رقابتی با رشد روزافزون خرید از سایتهای اینترنتی، شناسایی و توجه به نیاز مشتریان برای شرکتها امری مهم قلمداد میشود. از این رو سازمانها در تلاش هستند بسترهای مناسبی را در زمینه رقابت ایجاد نمایند. هدف این پژوهش بررسی تاثیر کاربردپذیری وب سایت و کیفیت خدمات ارتباط بر خط بر تمایل مشتریان به خرید الکترونیک مجدد دربین مسافران قطار رجاء میباشد. طرح مفهومی این پژوهشی در برگیرنده دو متغیر مستقل، کاربردپذیری وب سایت و کیفیت خدمات ارتباط برخط و یک متغیر وابسته، تمایل مشتریان به خرید الکترونیک مجدد میباشد، بوسیله پرسشنامه در یک تحقیق توصیفی و پیمایشی در بین نمونه آماری که شامل ۱۰۰ نفر از مشتریان قطار مسافربری رجاء که به صورت اینترنتی بلیط خریداری کرده اند، مورد آزمون قرار گرفت. یافته های این پژوهش پس از تحلیلهای صورت گرفت نشان میدهد؛ بین کاربردپذیری وب سایت واستفاده مجدد از تجارت الکترونیک یک رابطه مستقیم، بین کیفیت خدمات ارتباط برخط و استفاده مجدد از تجارت الکترونیک یک رابطه مستقیم و همچنین بین کیفیت خدمات ارتباط برخط و کاربرد پذیری وب سایت یک رابطه مستقیم وجود دارد. در نهایت طبق یافته های تحقیق، نتایج و پیشنهادات لازم برای ارائه الگویی مناسب در جهت بهبود خدمات فروش الکترونیکی این شرکت ارائه گردید، که می تواند برای تصمیم گیری استراتژیک در این زمینه راهگشا و برای برنامه ریزان استراتژیک شرکت مفید و سودمند باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.