مقاله بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرات فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی – یادگیری :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف از این پژوهش، بررسی تأثیرات فناوری و اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی یادگیری است. روش این پژوهش، از نوع تحقیقات بنیادی کاربردی است که برای جمع آوری اطلاعات و داده های لازم از طریق اسناد و مدارک کتابخانه ای، گزارش های تحقیقی و جستجو در شبکه جهانی اینترنت و سایتهای آموزش و پرورش استفاده شده است؛ با توجه به نتایج این پژوهش استنباط میشود فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، فناوری هایی جهت گردآوری، ضبط، ذخیره سازی، پردازش، بازیابی، انتقال و دریافت اطلاعات است که به حیطه فرایند یاددهی یادگیری کشیده شده است. با تحول در سخت افزارها و نرم افزارهای کامپیوتر و فناوری های اطلاعاتی تغییراتی در آموزش از جمله تغییر نگاه معلم محوری به یادگیرنده محوری تحقق یافته است با تأکید بر تعامل، استقلال و خودآموزی شاگرد تحقق یافته است و چه چیز یادگرفتن به چگونه یاد گرفتن و فرایند یادگیری به فرایند یاددهی یادگیری تغییر شکل داده است. این امر را میتوان ناشی از تأثیرات فناوری های جدید اطلاعاتی از جمله کامپیوتر، اینترنت، سامانه های چندرسانه ای دانست. فاوا می توانتد تأثیر زیادی بر عملکرد فرایند یاددهی یادگیری و پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان داشته باشد هر چند برخی مانند راسل با بررسی تحقیقات ۳۵۵ موردی تفاوت چندانی بین آموزش سنتی و آموزش مبتنی بر فناورهای جدید نمی بینند (Chancy, 2003). اما باید توجه داشت این خود فناوری نیست که تأثیرگذار است بلکه اثرگذاری مربوط به راهبردهای نوین به کار رفته در فناوری هاست که در آن به انگیزه، خود اتکایی، تلاش بیشتر (۱۹۹۷، Hilz) تغییر کیفی در تعامل و گفتگو، و بسیار جستجو پذیر بودن یادگیرندگان توجه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.