مقاله بررسی تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان روحیه کارکنان ادارات کل استان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان روحیه کارکنان ادارات کل استان ایلام دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان روحیه کارکنان ادارات کل استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان روحیه کارکنان ادارات کل استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و میزان روحیه کارکنان ادارات کل استان ایلام :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
انسان هایی که در یک نظام اجتماعی کوچک یا بزرگ زندگی می کنند، دارای باورها، اعتقادات، ارزش ها، سهنت ها و هنجارهای مشترکی هستند که در مجموع، فرهنگ آن نظام اجتماعی را تشکیل می دهند.قوت و ضعف فرهنگ هر نظام بستگی به میزان ژرفا و همبستگی با پدیده های مزبور دارد. بی تردید هر قدر فرهنگ یک نظام اجتماعی نیرومندتر باشد، تغییر و تحول فرهنگی در آن دشوارتر است. سازمان ها نیز به عنوان یک نظام اجتماعی، بر حسب اهداف و ماموریتشان، پیشینگی پیدایی شان، تکنولوژی، ساختاری زمانی و روش های اجرایی شان و به طور کلی عواملی از این دست، دارای فرهنگ های متفاوتی هستند. سمت دادن سازمان ها در جهت اهداف راهبردی (استراتژیک) چنانچه با باورها و فرهنگ کارکنان آن سازمان همسو نباشد، کاری بس دشوار خواهد بود و در نهایت در روند اجرایی با مانع مواجه خواهد شد.در صورتی که، باورهای شکل دهنده تصمیمات بلندمدت و کلان سازمان را باورهای راهبردی (استراتژیک) و باورهای مشترک اجراکنندگان تصمیمات را باورهای کاربردی (تاکتیکی – عملیاتی) بنامیم، همسو کردن، این دو دسته باور به هم افزایی فرهنگی و توفیق سازمان در تحقق اهداف خود خواهد انجامید. برای همسو کردن هدف ها راهنما (راهبردی) و باورهای روزمره (کاربردی) و جلب تمایل قلبی و برانگیختن انگیزه های درونی افراد که باعث به اجرا درآمدن تصمیمات مدیران عالی سازمان می شوند، لازم است تدابیری موثر اتخاذ شود. این گونه تدابیر را اصطلاحاٌ مدیریت فرهنگ سازمان می نامند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.