مقاله بازاریابی سبز و محرک های زیست محیطی صنعت خودرو در صیانت از محیط زیست


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی سبز و محرک های زیست محیطی صنعت خودرو در صیانت از محیط زیست دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی سبز و محرک های زیست محیطی صنعت خودرو در صیانت از محیط زیست  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی سبز و محرک های زیست محیطی صنعت خودرو در صیانت از محیط زیست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی سبز و محرک های زیست محیطی صنعت خودرو در صیانت از محیط زیست :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه صنعت خودرو علاوه بر اهمیت صنعتی، به دلیل تاثیراتی که در مصرف سوخت و آلودگی زیست محیطی دارد، توجه زیادی را به خود جلب کرده است، و این در حالی است که در بازاریابی نیز علاوه بر سود آوری و فروش، به سلامت مصرف کنندگان و محیط زیست توجه می شود. همچنین باوجود حرکت جوامع به سمت صنعتی شدن، رقابت بین شرکت ها برای تصاحب بازار ، افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست، مقررات و الزامات دولتی و بین المللی، فشار گروه های دوست دار طبیعت و; باعث توجه سازمان ها به مسائل مرتبط با مدیریت زیست محیطی شده است و به مرور زمان مفاهیمی نظیر بازاریابی سبز به ادبیات بازاریابی رسوخ کرده و سبب شده که ملاحظات محیطی یکی از مهمترین فعالیت های شرکت ها باشد و حمایت از محیط خارجی اختیاری نباشد، بلکه یک بخش مهم از فرایند کسب و کار به حساب ‌آید. در این راستا این مقاله با بررسی ادبیات بازاریابی سبز به بررسی و شناسایی عوامل موثر در تحقق بازاریابی سبز و همچنین محرک های زیست محیطی بازاریابی سبز به ویژه در صنعت خودرو سازی پرداخته است. نتایج مطالعات نشان می دهد که محرک های زیست محیطی مختلفی ازجمله: فشارهای درونی وبیرونی سازمان، تکنولوژی های زیست محیطی، استانداردهای زیست محیطی، نگرانی از مسائل و معضلات زیست محیطی، افزایش آلودگی محیط زیست و ;. به تحقق بازاریابی سبز در صنایع مختلف و به ویژه صنعت خودرو سازی کمک می کنند و سرانجام موجب حفاظت هرچه بیشتر محیط زیست می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.