مقاله بررسی تاثیر ابعاد توسعه کارآفرینی بر عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ابعاد توسعه کارآفرینی بر عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسط دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ابعاد توسعه کارآفرینی بر عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ابعاد توسعه کارآفرینی بر عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ابعاد توسعه کارآفرینی بر عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسط :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
جهانی شدن بازارها، یکپارچگی اقتصاد جهانی، رقابت شدید، عدم اطمینان، ناپایداری محیط تجارت در سطح جهان الزمات نوینی را برای کشورهایی که علاقه مند به بقا و رقابت در محیط پیچیده و ناپایدار اقتصاد جهانی هستند، پدیدآورده اند، این الزمات، دربرگیرنده مواردی همچون استفاده از ابزارها، تکنولوژی ها و روش های جدید برای انجام فعالیت های تجاری از جمله صادرات است، با توجه به نقش صنایع کوچک و متوسط در توسعه صادرات و این که کارآفرینی یکی از عواملی است که بیشترین تاثیر را بر موفقیت و رشد اقتصادی بنگاه ها، کشورها و دولت ها داشته است. به همین دلیل، تاثیر ابعاد توسعه کارآفرینی بر عملکرد صادرات مورد بررسی قرار گرفته است. این تاثیر می تواند در ابعاد مختلفی همچون نوآوری، رقابت پذیری، توسعه کارآفرینی سازمانی و مهندسی محصول جدید باشد. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ابعاد توسعه کارآفرینی بر عملکرد صادرات شرکت های کوچک و متوسط در استان خوزستان می باشد. ابزار مورد استفاده جهت جمع آوری داده ها، برای آزمون ۴ فرضیه این پژوهش، پرسشنامه میباشد که در بین ۱۵۱ شرکت کوچک و متوسط از شهرهای مختلف استان خوزستان که فعالیت صادراتی دارند، توزیع شده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، از آزمون ضریب همبستگی پیرسون با استفاده از نرم افزار SPSS به منظور بررسی ارتباط بین متغیرهای تحقیق استفاده شد و سپس به بررسی قابل قبول بودن مدل نظری از طریق نرم افزار Lisrel پرداخته شد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که رابطه بین نوآوری، رقابت پذیری، توسعه کارآفرینی سازمانی و مهندسی محصول جدید با عملکرد صادرات معنی دار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.