مقاله بررسی تاثیر بازاریابی محصولات گواهی شده سالم و ارگانیک در کارآفرینی بعنوان رویکردی نوین از بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر بازاریابی محصولات گواهی شده سالم و ارگانیک در کارآفرینی بعنوان رویکردی نوین از بازاریابی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر بازاریابی محصولات گواهی شده سالم و ارگانیک در کارآفرینی بعنوان رویکردی نوین از بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر بازاریابی محصولات گواهی شده سالم و ارگانیک در کارآفرینی بعنوان رویکردی نوین از بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر بازاریابی محصولات گواهی شده سالم و ارگانیک در کارآفرینی بعنوان رویکردی نوین از بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
کارآفرینی کانون و مرکز ثقل کار، تلاش و پیشرفت در عصر مدرن تلقی می شود.در مرحله گذر از جامعه سنتی به صنعتی کارآفرینان با بکارگیری روش های جدید در بازار، خود را برای استفاده بهینه ابزار و دستیابی به کیفیت مطلوب کالا و خدمات آماده می سازند.هدف اصلی این تحقیق بررسی نحوه بازاریابی محصولات کشاورزی ارگانیک با توجه به نظر مصرف کنندگان محصولات کشاورزی در شهر اصفهان می باشد. تحقیق حاضر از نظر روش،توصیفی پیمایشی ونوع تحقیق بر مبنای هدف،کاربردی می باشد. دراین تحقیق نمونه گیری با استفاده از شیوه طبقه بندی متناسب با حجم نمونه انجام گرفته است و حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران ۳۵۳ نفر تعیین گردید. ابزار پژوهش پرسشنامه ای بوده است که روایی(صوری ومحتوایی) آن بر اساس نظر جمعی ازمسئولین سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تایید گردید، و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفا کرونباخ (۰/۹۳۲ = ) تایید شد و داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار Spss نسخه ۱۵ تجزیه وتحلیل گردید. با توجه به عدم رضایت مصرف کنندگان از محصولات رایج و جدید بودن رویکرد کشاورزی ارگانیک، فرصت مناسبی پیش روی کارآفرینان دربخش کشاورزی می باشد. نتایج تحقیق نشان می دهد از نظر مصرف کنندگان توزیع و ترفیع و نحوه قیمت گذاری محصولات کشاورزی ارگانیک متفاوت از محصولات عادی می باشد. ازطرفی با بررسی عوامل جمعیت شناسی خانوارها مشخص شد که تنها متغیر جنس است که بر انتخاب محصولات ارگانیک تاثیری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.