مقاله ارائه یک چهارچوب مفهومی در بیان عوامل سازمانی و فردی اثر گذار بر رفتار مشتری مدار پرستاران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه یک چهارچوب مفهومی در بیان عوامل سازمانی و فردی اثر گذار بر رفتار مشتری مدار پرستاران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک چهارچوب مفهومی در بیان عوامل سازمانی و فردی اثر گذار بر رفتار مشتری مدار پرستاران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک چهارچوب مفهومی در بیان عوامل سازمانی و فردی اثر گذار بر رفتار مشتری مدار پرستاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک چهارچوب مفهومی در بیان عوامل سازمانی و فردی اثر گذار بر رفتار مشتری مدار پرستاران :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
رضایت بیماران از خدمات بهداشتی – درمانی شاخص مناسبی برای سنجش کیفیت این خدمات ونحوه ارائه آن است. به همین دلیل، محققان رغبت زیادی به شناساسی و بررسی عوامل موثر بررضایت بیماران نشان داده اند. رفتار کارکنان خدمات بهداشتی – درمانی از جمله این عوامل است که بر رضایت بیماران اثر می گذارد. در این مقاله عوامل موثر بر رفتار پرستاران، به عنوان بزرگترین گروه سیستم بهداشتی و به عنوان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی – درمانی به مددجویان، مورد نظر می باشد. رفتار مناسب پرستاران که موجب رضایت بیماران می شود تحت عنوان رفتار مشتری مدار خطاب می شود. دو دسته از عوامل بر رفتار مشتری مدار پرستاران اثر می گذارند: عوامل سازمانی و عوامل فردی. جو سازمانی و تعهد سازمانی پرستاران، به عنوان عوامل سازمانی و صفات شخصیتی پرستاران و هم چنین مشتری گرایی آنان به عنوان عوامل فردی اثرگذار بر رفتار مشتری مدار پرستاران مورد تشریح قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.