مقاله بررسی رابطه بسته بندی با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بسته بندی با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بسته بندی با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بسته بندی با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بسته بندی با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی :

تعداد صفحات:۲۷
چکیده:
هدف پژوهش بررسی رابطه بسته بندی با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی می باشد. روش انجامپژوهش توصیفی _ پیمایشی از نوع همبستگی میباشد؛ و جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامیواحد علی آباد کتول بود. بر اساس جدول کرجسی و مورگان؛ نمونه به تعداد ۵۷۳ نفر از دانشجویان و با استفاده ازروش نمونه گیری تصادفی ساده متناسب با حجم جامعه انتخاب شد. ابزار اندازه گیری در این پژوهش پرسشنامهاستاندارد کای تونگ هویو) ۱۱۲۲ ( است. روایی مورد نظر در این پژوهش از نوع روایی محتوا است که مورد تاییدکارشناسان و صاحبنظران متخصص در این زمینه رسیده است. و مقدار پایایی آن نیز، با استفاده از ضریب آلفای۱ به دست آمده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش آماری / کرونباخ ، محاسبه گردیده و برابر ۷۶۲آزمون ضریب همبستگی پیرسون و آزمون فریدمن استفاده شد. نتایج به دست آمده از آزمون پیرسون نشان داد کههر هفت عنصر بسته بندی در این مدل شامل: رنگ، طراحی بسته بندی، مواد مورد استفاده، تصویر زمینه، اطلاعاتچاپ شده، نوع فونت و نو آوری دارای رابطه مثبت و مطلوب با رفتار خرید مصرف کننده محصولات لبنی میباشد. نتیجه حاصل از آزمون فریدمن در جهت رتبه بندی این هفت عنصر بیان می کند که اولویت اول در این۶ می باشد و بعد از آن عناصر طراحی بسته بندی و مواد استفاده / عناصر اطلاعات چاپ شده با میانگین رتبه ۱۲تصویر زمینه، نوآوری، نوع « شده در آن دارای اولویت های بعدی می باشند. عناصر دیگر بسته بندی به ترتیباولویت های آخر در رابطه با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات لبنی می باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.