مقاله کاربرد تکنیک های داده کاوی در مدیریت ریزش مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد تکنیک های داده کاوی در مدیریت ریزش مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد تکنیک های داده کاوی در مدیریت ریزش مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد تکنیک های داده کاوی در مدیریت ریزش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد تکنیک های داده کاوی در مدیریت ریزش مشتری :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
طی سال های اخیر نحوه ارتباط سازمان با مشتریانش به عاملی کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی و مؤلفه ای اساسی برای بقا در بازار تبدیل شده است. مفاهیمی چون جذب، حفظ، وفاداری و رضایت مشتری در بسیاری از سازمان ها نهادینه شده و درک و سنجش آن ها مترادف با موفقیت تعبیر شده است. طبق تحقیقات انجام شده، جذب مشتریان جدید ۵ تا ۶ برابر حفظ مشتریان موجود هزینه براست. از این رو، حفظ مشتریان یکی از مهم ترین راهبردهای بازاریابی سازمان ها برای بقا به شمار می رود. . از ان جا که نگه داری مشتریان نیز هزینه های خاص خود را دارد و نمی توان این هزینه را برای کلیه مشتریان اعمال کرد، سیستم های مدیریت ریزش مشتری به دنبال شناسایی و حفظ مشتریانی هستند که قصد ترک سازمان را دارند. اخیرا تکنیک ها و رو شهای داد ه کا وی متعددی برای پیش بینی ریزش به کار گرفته شده است که از آن جمله می توان به روش های رگرسیون لجستیک، شبکه های عصبی، الگوریتم ژنتیک، درخت تصمیم و ; اشاره کرد. این مقاله برخی تکنیک های داده کاوی مورد استفاده در پیش بینی ریزش مشتری رامرور نموده و سعی دارد با معرفی مهم ترین رو شهای به کار رفته، به شناخت زمینههای پژوهشی جدید در این حوزه کمک کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.