مقاله بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عناصر بازاریابی داخلی بر اعتماد، رضایتمندی و وفاداری مشتریان درونی(مطالعه موردی: شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
پویایی های محیطی و رقابتهای فزاینده سازمانها را بر آن داشته تا در جهت کسب و کار رقابت پذیرتر شوند، رضایت مشتریان خود را به دست آورده، از طرفی مشتریان جدیدی کسب کنند. در سازمانهای خدماتی مانند شرکتهای بیمه از جمله عوامل مهمی که می تواند موجب ارتقای کیفیت خدمات شود، بازاریابی داخلی است. بازاریابی داخلی فعالیتی مهم در توسعه سازمان مشتری مدار که هدف اصلی آن توسعه آگاهی از مشتریان درونی و بیرونی و برداشتن موانع در مسیر ارزشی کردن کیفیت خدمات و اثر بخشی سازمانی است.این پژوهش جهت بررسی اثر عناصر بازاریابی داخلی بر رفتارهای مشتریان درونی شرکتهای بیمه خصوصی گیلان بعنوان بنگاه های خدماتی انجام و میخواهد مفهوم بازاریابی داخلی بعنوان عامل ایجاد کننده اعتماد، رضایتمندی و وفاداری کارکنان بررسی و آزمون نماید. پرسشنامه از ادبیات پژوهش و پرسشنامه های استاندارد برگرفته، برای اثبات روایی از نظر خبرگان استفاده گردیده است.روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی، جامعه آماری آن کارکنان شرکتهای بیمه خصوصی گیلان که با روش نمونه گیری تصادفی ۱۳۰ نفر آنها انتخاب و نهایتا ۱۱۵ پرسشنامه استفاده و با نرم افزار لیزرل مورد تحلیل قرار گرفت. مقادیر شاخص های برازش نشانگر مناسب بودن آن می باشد.یافته های پژوهش حاکیست: بین بازاریابی درونی و اعتماد، رضایتمندی شغلی و وفاداری مشتریان داخلی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.