مقاله بررسی میزان رضایت مندی بهداشتی بیماران ازپرستاران وسایر عوامل دربیمارستان شهید چمران بروجرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان رضایت مندی بهداشتی بیماران ازپرستاران وسایر عوامل دربیمارستان شهید چمران بروجرد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان رضایت مندی بهداشتی بیماران ازپرستاران وسایر عوامل دربیمارستان شهید چمران بروجرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان رضایت مندی بهداشتی بیماران ازپرستاران وسایر عوامل دربیمارستان شهید چمران بروجرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان رضایت مندی بهداشتی بیماران ازپرستاران وسایر عوامل دربیمارستان شهید چمران بروجرد :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
عفونت های بیمارستانی یکی از علل شایع مرگ و میر در بیماران بستری در بیمارستان می باشد. که با رعایت نکات بهداشتی توسط پرسنل و بیماران قابل پیشگیری است. مطالعه ی حاضر با هدف بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی در بیمارستان شهید چمران بروجرد انجام گرفت. روش بررسی: پژوهش های حاصل، یک مطالعه توصیفی است. جامعه ی پژوهش، افراد بستری در بیمارستان شهید چمران بروجرد بودند؛ که از میان آن ها ۴۸ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار کار به صورت پرسشنامه بود، که در آن مشخصات دموگرافیک، شغلی و نیز ابعاد رضایتمندی بیماران خدمات بالینی، تغذیه، محیط و امکانات بیمارستانمطرح گردید. که به صورت مصاحبه جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده ها براساس نرم افزار SPSS انجام شد. به طور کلی چنین نتیجه گرفته شد: که بیشترین شکایات به علت کاستی های زیادی در برنامه های بهداشتی، از سوی پرسنل بوده؛ که با برنامه ریزی صحیح در جهت بهبود وضعیت امکانات بهداشتی بیمارستان و تاکید بر رعایت حقوق بیمار، می توان نارضایتی موجود را به حداقل رساند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.