مقاله بررسی رابطه بین هوش هیجانی کارکنان با مشتری مداری در شعب صندوق مهر امام رضا (ع) در استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین هوش هیجانی کارکنان با مشتری مداری در شعب صندوق مهر امام رضا (ع) در استان گلستان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین هوش هیجانی کارکنان با مشتری مداری در شعب صندوق مهر امام رضا (ع) در استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین هوش هیجانی کارکنان با مشتری مداری در شعب صندوق مهر امام رضا (ع) در استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین هوش هیجانی کارکنان با مشتری مداری در شعب صندوق مهر امام رضا (ع) در استان گلستان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی کارکنان با مشتری مداری در شعب صندوق مهرامام رضا(ع) در استان گلستان می باشد. مشتری مداری و حفظ مشتریان یکی از مهمترین استراتژی های بقا برایفعالیت های اثربخش موسسات مالی و اعتباری در جهان پر تغییر امروزی است و مدیران با تقویت مولفه های تاثیرگذاربر هوش هیجانی کارکنان، میتوانند به کسب موفقیت در استقرار اصول مشتری مداری کمک شایانی بنمایند. تحقیقحاضر، به لحاظ روش جزء تحقیقات توصیفی – پیمایشی، و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات جزء تحقیقات همبستگیمی باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مسئولان،کارکنان و مشتریان شعب صندوق مهر امام رضا(ع) در استانگلستان می باشد که تعداد کارکنان ۱۳۱ نفر و تعداد مشتریان ۱۹۱ نفر میباشد. و نمونه مورد مطالعه در این پژوهشبرای کارکنان ۹۹ نفر و مشتریان ۱۳۱ نفر بوده که با استفاده از روش تصادفی ساده انتخاب شده اند. ابزار اندازه گیریدر پژوهش حاضر پرسشنامه استاندارد میباشد. یافته ها در خصوص وجود رابطه بین هوش هیجانی کارکنان با مشتریمداری حاکی از رابطه مثبت و معناداری میباشد. همچنین بین مولفه های هوش هیجانی )خودآگاهی، خودمدیریتی،آگاهی اجتماعی و مدیریت ارتباطات( با مشتری مداری رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. این نتایج در مطالعات دیگرنیز مورد تائید قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.