مقاله RFID ID ابزاری برای کسب مزیت رقابتی در صنعت هتلداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله RFID ID ابزاری برای کسب مزیت رقابتی در صنعت هتلداری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله RFID ID ابزاری برای کسب مزیت رقابتی در صنعت هتلداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله RFID ID ابزاری برای کسب مزیت رقابتی در صنعت هتلداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله RFID ID ابزاری برای کسب مزیت رقابتی در صنعت هتلداری :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
موسسات مهمان پذیری و هتل ها در رقابت دائمی برای بهبود عملکرد، کیفیت خدمت و سودآوری نیازمند پاسخگویی سریع به تغییرات تقاضای مشتری و خدمات درخواست شده می باشند. آنچه به هتل ها در کسب مزیت رقابتی کمک می نماید، اجرای فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری به صورت موثر و به ویژه در لحظه است و استفاده از تکنولوژی آراف آی دی با ویژگی های منحصربه فرد خود می تواند هتل ها را در دستیابی به این هدف یاری رساند. معرفی تکنولوژی آراف آی دی به عنوان یک ورودی برای ایجاد سیستم خدماتی جدید، می تواند قابلیت جمع آوری داده و مانیتورینگ پیوسته و در لحظه را فراهمنموده و موجب تواناسازی ویژگی های خدماتی جدید و ایجاد اررزش برای مشتریان شود. افزایش نفوذ کاربردهای خدماتی آراف آی دی به گونه ای است که کسب و کارها به فرصت های بالقوه ای که آراف آی دی می تواند برای ارائه خدمات متمایز فراهم کند، پی برده اند و این امر می تواند به مورد کاری قویتر استفاده از این تکنولوژی برای خلق ارزش متفاوت و نوآوری برای مشتریان منجر گردد. از یک سو بکارگیری تکنولوژی آراف آی دی در فرآیندهای کاری و تراکنش های خدماتی، تسهیل جریان اطلاعاتی را به همراه دارد که خود موجب ارتقاء و بهبود ارائه خدمت می گردد. از سوی دیگر از تکنولوژی آراف آی دی می توان برای ردیابی، جمع آوری و تحلیل اطلاعات مرتبط با علائق مصرفی مشتریان برای ارتقاء خدمات ارائه شده به آنها و همچنین سفارشی سازی محیط خدماتی مطابق به ترجیحات مشتری استفاده نمود. هدف این مقاله شناسایی فرصت های بالقوه ارتقاء خدمات از طریق بکارگیری تکنولوژی آراف آی دی در محیط خدماتی هتل و نشان دادن این که استفاده موثر از این تکنولوژی می تواند منبع عمده ای از مزایای رقابتی را برای هتل ها به ارمغان آورد، از طریق توسعه مدل مفهومی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.