مقاله بررسی ابعاد آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ابعاد آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ابعاد آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ابعاد آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ابعاد آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
دین مقدس اسلام درباره تمام شئون زندگی از جمله فعالیت های تجاری و اقتصادی، قوانین و مقرراتی تعیین کرده و مدعی است که به عنوان آخرین دین الهی، برای همه مشکلات بشر، در همه دوره ها و اعصار، راهکار دارد. با نگاهی به متون مورد تدریس در حوزه بازرگانی و بازاریابی، از جمله تصمیم گیری های مربوط به آمیخته بازاریابی شامل؛ انتخاب ویژگی های محصول، قیمت گذاری کالاها وخدمات و عملیات ترویج و پیشبرد فروش که هسته اصلی علم بازاریابی را تشکیل می دهند، این نتیجه حاصل می گردد که، این منابع آکنده از آموزه های غربی بوده و متاسفانه در اغلب موارد در عمل نیز سرلوحه اقدامات مدیران بنگاه های اقتصادی قرار می گیرد. هدف اصلی این پژوهش بررسی ابعاد آمیخته بازاریابی از دیدگاه اسلام می باشد. در این رابطه ضمن بیان فلسفه و ویژگی های بازاریابیاسلامی، مسائل مربوط به محصول، قیمت گذاری، تبلیغات و فروشندگی شخصی از دیدگاه مکاتب اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که آموزه های دینی، حدائقل تعالیم اسلامی می توانند به عنوان یک ابزار بازاریابی در توسعه بازاریابی مدرن مورد استفاده قرار گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.