مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ابعاد ارزش برند از دیدگاه مصرف کنندگان بومی :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
عملکرد سازمان ها به وسیله دارائی های ناملموسی مثل کیفیت، تجربه پرسنل، فرهنگ مشارکت، دانش و ارزش برند تعیین می شود. منظور از ارزش برند، تأثیرات متفاوتی است که شناخت برند، بر پاسخ مصرف کنندگان در بازاریابی آن برند دارد. هدف از انجام این پژوهش بررسی سه بعد ارزش برند (شامل: کیفیت درک شده نام تجاری، وفاداری به نام تجاری و ارتباط و آگاهی از برند) از دیدگاه مصرف کنندگان بومی نسبت به یک برند خارجی است. نتایج آزمایشات تجربی نشان می دهد که برای یک برند خارجی، اثرات مستقیم و غیر مستقیم جنسیت مصرف کنندگان کشورهای در حال توسعه، نیاز به منحصر به فرد بودن (NFU) و نگرش نسبت به محصولات خارجی، در سه بعد ارزش برند وجود دارد: کیفیت درک شده، وفاداری به برند و ارتباط نام تجاری با آگاهی از برند. همچنین برای مارک های پوشاک بومی، این اثرات تنها برای یک بعد ارزش برند (کیفیت درک شده) یافت شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.