مقاله بررسی اثر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری الکترونیک(مورد مطالعه بانکهای خصوصی شهرستان ایلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری الکترونیک(مورد مطالعه بانکهای خصوصی شهرستان ایلام) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری الکترونیک(مورد مطالعه بانکهای خصوصی شهرستان ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری الکترونیک(مورد مطالعه بانکهای خصوصی شهرستان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری الکترونیک(مورد مطالعه بانکهای خصوصی شهرستان ایلام) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری الکترونیک در بانک های خصوصی شهرستان ایلام انجام شده است. روش: این تحقیق توصیفی پیمایشی و از نوع تحقیقات میدانی است که به شیوه کمی و با هدف بررسی اثر مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری الکترونیک در بانک های خصوصی شهرستان ایلام انجام شده است، ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ی استاندارد مشتمل بر ۳۹ سوال در سه بخش سوالات مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری و بانکداری الکترونیک است، جهت آزمون پایایی ابزار تحقیق تعداد ۳۰ پرسشنامه تکمیل و آلفای کرونباخ آنها ۰/۸۰۹۲ محاسبه گردید، جامعه آماری کلیه کارکنان بانکهای خصوصی شهرستان ایلام به تعداد ۵۰۰ نفر می باشد. تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران و به روش نمونه گیری تصادفی انجام شده و تجزیه و تحلیل داده ها به کمک آمار توصیفی و استنباطی و استفاده از روش معادلات ساختاری در محیط نرم افزاری spss و lisrel 8.5 صورت گرفته است. یافته ها: تجزیه وتحلیل داده ها نشان می دهد که مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری بر بانکداری الکترونیک تاثیر مثبت و معناداری دارد نتایج: یافته های تحقیق نشان می دهد که بکارگیری و افزایش مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری باعث افزایش و رشد بانکداری الکترونیک می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.