مقاله ارزیابی امکان رهبری هزینه و تنوع گرایی در مجتمع های تجاری در راستای به کارگیری استراتژی اقیانوس آبی (Blue Ocean) (مطالعه مجتمع های تجاری زنجان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی امکان رهبری هزینه و تنوع گرایی در مجتمع های تجاری در راستای به کارگیری استراتژی اقیانوس آبی (Blue Ocean) (مطالعه مجتمع های تجاری زنجان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی امکان رهبری هزینه و تنوع گرایی در مجتمع های تجاری در راستای به کارگیری استراتژی اقیانوس آبی (Blue Ocean) (مطالعه مجتمع های تجاری زنجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی امکان رهبری هزینه و تنوع گرایی در مجتمع های تجاری در راستای به کارگیری استراتژی اقیانوس آبی (Blue Ocean) (مطالعه مجتمع های تجاری زنجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی امکان رهبری هزینه و تنوع گرایی در مجتمع های تجاری در راستای به کارگیری استراتژی اقیانوس آبی (Blue Ocean) (مطالعه مجتمع های تجاری زنجان) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در دنیای پر رقابت امروز تجارت، برنده کسی است که ابزار رقابت را خوب بشناسد و بداند رقبا به چه میاندیشند. بهترین استراتژی رقابتی برای یک شرکت، استفاده از یک برنامه منحصر به فردی است که موقعیتی پایدار را برای پیشی گرفتن از رقبا در دراز مدت ایجاد کند. به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی، رفاه طلبی نسل جدید، مشغله زیاد و فرصت کم رغبت مردم برای خرید از یک مکان سربسته و مطبوع بیشتر شده است و این امر سرمایه گذاران بومی را نیز راغب نموده تا سرمایه خود را به سمت ایجاد چنین مجتمع هایی سوق دهند. در این مقاله هدف ارزیابی تاثیر دو استراتژی رهبری هزینه و تنوع گرایی پورتر بر روی قدرت جذب مشتری مجتمع های تجاری استان زنجان است و همچنین جهت سنجش وضعیت رقابت و ترسیم نقشه رقبا در بازار، استراتژی Blue Ocean یکی از جدیدترین تئوریها در چارچوب مسیرهای متفاوت و نوآوری در ارزش می باشد، از این رو رویکرد اقیانوس آبی و توجه به پتانسیل های دست نخورده تجارت شهر زنجان میتواند فن آوری و خلاقیت را در عرضه خدمات و محصولات برای جذب مشتری بیشتر در مجتمع های تجاری زنجان بوجود آورد. این تحقیق به صورت توصیفی و پیمایشی است و از نظر هدف کاربردی میباشد و داده ها و اطلاعات آن از طریق توزیع پرسشنامه در بین نمونه تصادفی انتخاب شده از مشتریان کلیه مجتمع های تجاری شهر زنجان و همچنین مطالعه و بررسی وضعیت آنها به دست خواهد آمد. برای اثبات فرضیه ها از آزمون میانگین نظری و میانگین مشاهده شده استفاده گردید و برای رتبه بندی متغیرها از روش آماری فریدمن استفاده گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.