مقاله ارزیابی رضایت مشتری از کیفیت خدمات بخش خصوصی دامپزشکی با استفاده از مدل SERVQUALمطالعه موردی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی رضایت مشتری از کیفیت خدمات بخش خصوصی دامپزشکی با استفاده از مدل SERVQUALمطالعه موردی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی رضایت مشتری از کیفیت خدمات بخش خصوصی دامپزشکی با استفاده از مدل SERVQUALمطالعه موردی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی رضایت مشتری از کیفیت خدمات بخش خصوصی دامپزشکی با استفاده از مدل SERVQUALمطالعه موردی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی رضایت مشتری از کیفیت خدمات بخش خصوصی دامپزشکی با استفاده از مدل SERVQUALمطالعه موردی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
بدون شک، توسعه و رشد اقتصادی هر کشور، منوط به رشد و پیشر فت در بخشهای مختلف و بویژه بخش کشاورزی و دامپروری آن کشور می باشد. حدود ۸۰ درصد از شاغلین بخش کشاورزی بطور مستقیم و غیرمستقیم در فعالیتهای دامپروری مشارکت دارند و بعبارتی حدود ۷۰ درصد از جمعیت شاغل در روستا، ۹۰ درصد عشایر و ۱۰ درصد جمعیت شهرنشین در فعالیتهای مرتبط با بخش امور دام مشغول می باشند. امروزه راهکار خصوصی سازی دامپزشکی، بعنوان نمادی مکمل برای دامپزشکی دولتی، جایگاه قابل قبولی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بخش امور دام پیدا کرده است، به گونه ای که در چند دهه اخیر بسیاری از کشورها مراتبی از آن را به طور موفق تجربه نموده اند، هرچند که در پاره ای دیگر از کشورها، نارضایتی هایی نیز از عملکرد بخش خصوصی گزارش شده است. هدف این تحقیق، ارزیابی دقیق رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده در بخش خصوصی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی می باشد، لذا یک نمونه آماری تصادفی از جامعه دامداران (۴۰۰۰ = N) به تعداد ۳۸۵ نفر انتخاب و پرسشنامه سرکوال بین آنها توزیع شد. نتایج حاصل از تحلیل آماری اطلاعات بدست آمده از تعداد ۳۸۰ پرسشنامه تکمیل شده نشان داد که رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط بخش خصوصی بجز بعد ادب و اعتماد و در سایر ابعاد شکاف زیادی بین ادراکات و انتظارات دامداران وجود داشت. بررسی همبستگی بین متغیرهای مستقل و وابسته آزمون، وجود همبستگی مثبت بین رضایت مشتریان با تحصیلات و تعداد دام دامداران را نشان داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.