مقاله تعیین ضریب انتقال حرارت جابجایی دردیسکترمز متصل به چرخ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین ضریب انتقال حرارت جابجایی دردیسکترمز متصل به چرخ دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین ضریب انتقال حرارت جابجایی دردیسکترمز متصل به چرخ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین ضریب انتقال حرارت جابجایی دردیسکترمز متصل به چرخ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین ضریب انتقال حرارت جابجایی دردیسکترمز متصل به چرخ :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
مهمترین عامل محدود کننده توانایی های سیستم ترمز هروسیله نقلیه عامل دما می باشد درهنگام ترمز گیری انرژی جنبشی لکوموتیو به انرژی حرارتی تبدیل شده و باعث بالا رفتن دمای لنت و دیسک ترمز قطار می شود از طرفی این افزایش دما منجر به افزایش خوردگی لنتترمز کاهش ضریب اصطکاک افزایش سرعت محو شدن لنت و رشد ترکهای موجود دردیسک ترمز قطار شده و درنتیجه باعث کاهش عمر کاری سیستم ترمز می گردد هدف اصلی این مقاله تعیین نحوه توزیع ضریب انتقال حرارت جابجایی دردیسک ترمز R920K و مقایسه آن با دیسک ترمزی با پره های محیطی می باشد مدل سه بعدیاز هر دو دیسک ترمز درنرم افزار های فلوئنت مورد تحلیل قرارگرفته است برای سرعت دورانی یکسان ضریب انتقال حرارت جابجایی برای دیسکی با پره های شعاعی ۳۰ درصد بیشتر از نوع محیطی خود به دست آمد. اما به خاطر اختلاط بهتر جریان درپره های محیطی توزیع ضریب انتقال حرارت جابجایی و درنتیجه توزیع دما دردیسکی که درآن از پره های محیطی استفاده شده است یکنواخت تر از نوع شعاعی خود به دست آمد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.