مقاله طراحی سیستمهای بازیافت انرژی درایستگاه های تقلیل فشاربا استفاده ازتوربواکسپندروسیستم CHP با محرک اولیه موتوراحتراق داخلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی سیستمهای بازیافت انرژی درایستگاه های تقلیل فشاربا استفاده ازتوربواکسپندروسیستم CHP با محرک اولیه موتوراحتراق داخلی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی سیستمهای بازیافت انرژی درایستگاه های تقلیل فشاربا استفاده ازتوربواکسپندروسیستم CHP با محرک اولیه موتوراحتراق داخلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی سیستمهای بازیافت انرژی درایستگاه های تقلیل فشاربا استفاده ازتوربواکسپندروسیستم CHP با محرک اولیه موتوراحتراق داخلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی سیستمهای بازیافت انرژی درایستگاه های تقلیل فشاربا استفاده ازتوربواکسپندروسیستم CHP با محرک اولیه موتوراحتراق داخلی :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
دراین مقاله به بررسی فنی استفاده همزمان از توربواکسپندر و سیستم CHP برپایه موتور احتراق داخلی درایستگاه های CGS پرداخته شد ضمن آنکه روشی جدید برای بهینه سازی و سایزینگ این نوع سیستم بطور خاص مورد استفاده قرارگرفته است از این سیستم و روش پیشنهادی برای بررسی مورد ایستگاه CGS غرب مشهد که بزرگترین ایستگاه شرق کشور است استفاده شد که نتایج آن نشان ازاین داشت که امکان بالقوه تولید توان متوسط درحدود ۶۲۵مگاوات ازاین ایستگاه وجود دارد با توجه به مصرف گاز در ایران که درحدود ۳۷۷ میلیون مترمکعب درروز تخمین زده می شود می توان تخمین زد که با استفاده از چنین سیستمی درتمامی ایستگاه های CGS درایران بطور بالقوه امکان تولید توانی الکتریکی درحدود ۵۳۰ مگاوات درایران وجود خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.