مقاله تحلیل و ارزیابی روش های مختلف تعیین سطح سرویس برای انواع مدهای حمل و نقل شهری(خودروی شخصی،حمل و نقل،دوچرخه سوارها و عابرین پیاده)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل و ارزیابی روش های مختلف تعیین سطح سرویس برای انواع مدهای حمل و نقل شهری(خودروی شخصی،حمل و نقل،دوچرخه سوارها و عابرین پیاده) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل و ارزیابی روش های مختلف تعیین سطح سرویس برای انواع مدهای حمل و نقل شهری(خودروی شخصی،حمل و نقل،دوچرخه سوارها و عابرین پیاده) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل و ارزیابی روش های مختلف تعیین سطح سرویس برای انواع مدهای حمل و نقل شهری(خودروی شخصی،حمل و نقل،دوچرخه سوارها و عابرین پیاده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل و ارزیابی روش های مختلف تعیین سطح سرویس برای انواع مدهای حمل و نقل شهری(خودروی شخصی،حمل و نقل،دوچرخه سوارها و عابرین پیاده) :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
کیفیت سرویس دهی راه یکی از معیارهای بسیار مهم در مهندسی حمل و نقل ترافیک می باشد که از طریق روش های مختلفی تعیین می شود متولیان حمل و نقل همواره به دنبال پاسخ این پرسش هستند که کدام روش برای تعیین سطح سرویس مناسب تر است در این تحقیق به بررسی و مقایسه کاملی بین روشهای مختلف و مرسوم تعیین سطح سرویس براساس مرجع راهنمای ظرفیت راهها HCM راهنمای ظرفیت و کیفیت سرویس دهی TCQSM و راهنمای سطح سرویس ایالت فلوریدا FDOT پرداخته شده است و پس از ارزیابی عملکردی آنها بر مبنای شاخصهای ترافیک اقدام به معرفی بهترین روش برای تعیین سطح سرویس گردیدو مشخص شد که برای مد خودروی شخصی روش HCM مد حمل و نقل عمومی روش TCQSM و مد دوچرخه سوار و عابر پیاده روش FDOT مناسبترین و دقیقترین گزینه می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.