مقاله تحلیل و ارزیابی روش های مختلف تعیین سطح سرویس برای انواع مدهای حمل و نقل شهری(خودروی شخصی،حمل و نقل،دوچرخه سوارها و عابرین پیاده)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل و ارزیابی روش های مختلف تعیین سطح سرویس برای انواع مدهای حمل و نقل شهری(خودروی شخصی،حمل و نقل،دوچرخه سوارها و عابرین پیاده) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل و ارزیابی روش های مختلف تعیین سطح سرویس برای انواع مدهای حمل و نقل شهری(خودروی شخصی،حمل و نقل،دوچرخه سوارها و عابرین پیاده)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل و ارزیابی روش های مختلف تعیین سطح سرویس برای انواع مدهای حمل و نقل شهری(خودروی شخصی،حمل و نقل،دوچرخه سوارها و عابرین پیاده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل و ارزیابی روش های مختلف تعیین سطح سرویس برای انواع مدهای حمل و نقل شهری(خودروی شخصی،حمل و نقل،دوچرخه سوارها و عابرین پیاده) :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
کیفیت سرویس دهی راه یکی از معیارهای بسیار مهم در مهندسی حمل و نقل ترافیک می باشد که از طریق روش های مختلفی تعیین می شود متولیان حمل و نقل همواره به دنبال پاسخ این پرسش هستند که کدام روش برای تعیین سطح سرویس مناسب تر است در این تحقیق به بررسی و مقایسه کاملی بین روشهای مختلف و مرسوم تعیین سطح سرویس براساس مرجع راهنمای ظرفیت راهها HCM راهنمای ظرفیت و کیفیت سرویس دهی TCQSM و راهنمای سطح سرویس ایالت فلوریدا FDOT پرداخته شده است و پس از ارزیابی عملکردی آنها بر مبنای شاخصهای ترافیک اقدام به معرفی بهترین روش برای تعیین سطح سرویس گردیدو مشخص شد که برای مد خودروی شخصی روش HCM مد حمل و نقل عمومی روش TCQSM و مد دوچرخه سوار و عابر پیاده روش FDOT مناسبترین و دقیقترین گزینه می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.