مقاله تاثیردینامیکی تراورس آویزان دراندرکنش خط و قطارخطوط راه آهن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیردینامیکی تراورس آویزان دراندرکنش خط و قطارخطوط راه آهن دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیردینامیکی تراورس آویزان دراندرکنش خط و قطارخطوط راه آهن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیردینامیکی تراورس آویزان دراندرکنش خط و قطارخطوط راه آهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیردینامیکی تراورس آویزان دراندرکنش خط و قطارخطوط راه آهن :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
یکی ازمسائل اصلی که همواره راه آهن با آن سروکار دارد نشست نابرابر خط می باشد که به دلایل مختلف به وجود آمده و غیرقابل اجتناب می باشد سختی خمشی بالای ریل باعث آویزان ماندن یک یا چندتراورس دربرخی ازنقاط خط میگردد درخطوط بالادستی وجود تراورس های آویزان باعث افزایش تنشهای داخلی ریل و عکس العمل ها برروی ریلهای مجاوز میشود برای بررسی تاثیر تراورسهای آویزان براندرکنش دینامیکی خط و قطار مدل های مختلفی ارایه شده است دراین مقاله خط را درمقطع طولی و به کمک روش اجزای محدود خط مدل نموده و تاثیر وجود یک دویاسه تراورس آویزان با فاصله تراورسهای مختلف برجابجایی تراورس خیز ریل و ; بررسی شده است البته برای تحلیل دینامیکی این پارامترها پس ازمدلسازی و نوشتن معادلات سیستم خط – قطار کدنویسی درنرم افزار Matlab صورت گرفته و نتایج آنها با مدل خط بدون تراورس آویزان مقایسه شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.