مقاله مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
دانش یک فاکتور مهم در اقتصاد می باشد لکن برای موفقیت در بازار کسب و کار بایستی به فاکتور کلیدی دیگری که مشتری نام دارد توجه شود. در روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازما نها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی م یدانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان سازما ن، در گرو جلب رضایت مشتریان است. مدیریت دانش مشتری با تمرکز بر مشتری و ایجاد رضایت مشتری باعث سود رسانی بیشتر به سازمان و افزایش مزیت رقابتی می شود. در این مقاله ابتدا به معرفی مدیریت دانش مشتری و بیان تفاوتهای آن با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم و در ادامه نقش مدیریت دانش در ایجاد ارزش در مدیریت ارتباط با مشتری را بررسی می کنیم. در نهایت چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش مشتری ارائه می دهیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.