مقاله بررسی وانتخاب روش بهسازی زمین لغزش درپروژه های زیرسازی راه آهن مطالعه موردی: ترانشه کیلومتر ۵۰۰+۱۹۴ راه آهن غرب کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی وانتخاب روش بهسازی زمین لغزش درپروژه های زیرسازی راه آهن مطالعه موردی: ترانشه کیلومتر ۵۰۰+۱۹۴ راه آهن غرب کشور دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی وانتخاب روش بهسازی زمین لغزش درپروژه های زیرسازی راه آهن مطالعه موردی: ترانشه کیلومتر ۵۰۰+۱۹۴ راه آهن غرب کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی وانتخاب روش بهسازی زمین لغزش درپروژه های زیرسازی راه آهن مطالعه موردی: ترانشه کیلومتر ۵۰۰+۱۹۴ راه آهن غرب کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی وانتخاب روش بهسازی زمین لغزش درپروژه های زیرسازی راه آهن مطالعه موردی: ترانشه کیلومتر ۵۰۰+۱۹۴ راه آهن غرب کشور :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
کشورایران باتوپوگرافی عمدتا کوهستانی فعالیت زمین ساختی و لرزه خیزی زیاد شرایط متنوع زمین شناسی و اقلیمی عمده شرایط طبیعی را برای ایجادطیف وسیعی اززمین لغزش ها دارا است درپروژه راه اهن غرب کشور خاک ترانشه کیلومتر ۵۰۰+۱۹۴ دچارناپایداری شد که بکارگیری راهکاری مناسب جهت پایداری آن ضروری بود یکی ازموثرترین شیوه های اصلاح زمین لغزش متراکم سازی خاک می باشد که بصورمختلف شامل روشهای شناوری تراکم دینامیکی تراکم توسط انفجاروروش زهکشی قابل انجام می باشد دراین ترانشه باتوجه به شیب زمین تراکم توسط انفجار روش مناسب تشخیص داده شد و بادرنظر گیری فاکتورهایی همچون بارسنگ، فاصله ردیفی چال ها و عمق آنها و گل گذاری، پترن مناسب جهت بهسازی این ترانشه اجرا گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.