مقاله آنالیز حساسیت اجزای طرح هندسی راه بر اساس خروجی های مدل طراحی تعاملی ایمنی بزرگراه ها(IHSDM)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آنالیز حساسیت اجزای طرح هندسی راه بر اساس خروجی های مدل طراحی تعاملی ایمنی بزرگراه ها(IHSDM) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آنالیز حساسیت اجزای طرح هندسی راه بر اساس خروجی های مدل طراحی تعاملی ایمنی بزرگراه ها(IHSDM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز حساسیت اجزای طرح هندسی راه بر اساس خروجی های مدل طراحی تعاملی ایمنی بزرگراه ها(IHSDM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آنالیز حساسیت اجزای طرح هندسی راه بر اساس خروجی های مدل طراحی تعاملی ایمنی بزرگراه ها(IHSDM) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
دراین مقاله به بررسی تاثیرتغییرات چندمورد ازپارامترهای طرح هندسی مسیربرمیزان تصادفات پرداخته شده است به این منظورازمدل ارایه شده تسوط اداره ی فدرال راه های آمریکاکه باعنوان مدل طراحی تعاملی ایمنی بزرگراه ها (IHSDM) نامگذاری گردیده است استفاده شده است جهت دریافت خروجیهای مناسب این مدل بصورت کامل درنرم افزار MATLAB بازنویسی شده ومقادیر ورودی به مدل براساس مقادیر ارایه شده برای پارامترهای طرح هندسی راه ها مطابق نشریه ی ۴۱۵ ایران درنظر گرفته شده است درنهایت مقادیر حساسیت تغییرات تعداد تصادفات براساس آنالیز حساسیت به روش دیفرانسیلی تعیین و نتایج آن بصورت نمودارهایی ارایه شدها ست براساس نتایج بدست آمده ازاین نمودارها مشخص گردید که حساسیت تعدادتصادفات با افزایش یک درصد مقدارشعاع درشعاع های کمتر از۳۵۰متربسیارزیاد و برای شعاع های بالاتر از۶۰۰مترکاهش می یابد همچنین حساسیت تعداد تصادفات با افزایش یک درصدی شیب طولی با نرخ ثابتی افزایش می یابد نتیجه دیگری که قابل برداشت می باشد مربوط به تاثیرات عرض هرخطر عبوری و تردد درمیزان تصادفات می باشد که باکاهش عرض هرخط عبوری به کمتر از۳/۳۵ متر میزان تاثیر افزایش یک درصدی تردد متوسط روزانه درمقادیر مختلف تردد برافزایش تعداد تصادفات بسیاربیشتر خواهد بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.