مقاله تعامل متقابل دو حوزه ی مهم مدیریت زنجیره عرضه : لجستیک و بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعامل متقابل دو حوزه ی مهم مدیریت زنجیره عرضه : لجستیک و بازاریابی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعامل متقابل دو حوزه ی مهم مدیریت زنجیره عرضه : لجستیک و بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعامل متقابل دو حوزه ی مهم مدیریت زنجیره عرضه : لجستیک و بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعامل متقابل دو حوزه ی مهم مدیریت زنجیره عرضه : لجستیک و بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
محیط بسیار رقابتی دنیای کنونی سازمان ها را وادار به پیاده سازی مدیریت زنجیره ی عرضه (SCM) به منظور بهبود عملکرد و کسب مزیت رقابتی کرده است. مدیریت زنجیره ی عرضه شامل فعالیت هایی همچون تدارکات، برنامه ریزی تولید، لجستیک، انبارداری، کنترل موجودی انبار و پخش و توزیع می باشد. این مقاله به بررسی فعالیت های دو حوزه ی مهم در مدیریت زنجیره ی عرضه- لجستیک و بازریابی و نیز فعالیت های واسطه ای ما بین این دو حوزه پرداخته و از سویی دیگر تاثیر یکپارچه سازی درونی را در تعاملات بین آن دو مورد تجزیه و تحلی قرار می دهد. همچنین استراتژیهای متقابل بین بخش های بازریابی و لجستیک و نحوه پشتیبانی لجستیک از کانال های بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهد. نتایج به دست آمده در درک اهمیت و تاثیر مهم لجستیک و بازاریابی در عملکرد کلی زنجیره ی عرضه و همچنین شناخت تعاملات بین این دو کمک خواهد کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.