مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و معرفی مدلی برای پیاده سازی آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و معرفی مدلی برای پیاده سازی آن دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و معرفی مدلی برای پیاده سازی آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و معرفی مدلی برای پیاده سازی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و معرفی مدلی برای پیاده سازی آن :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مدیریت ارتباط مشتری، به همه ی فرآیندهایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارایه خدمت به مشتریان به کار می رود. امروزه بسیاری از شرکت ها همواره بهانه هایی در هنگام مواجهه با مشتری بیان می کنند که با توجه به شناخت و استراتژی آن، می توان CRM را در سطوح مختلف و به روش های متفاوتی پیاده سازی نمود که در این تحقیق به سه روش اشاره می شود و در پایان مقایسه ای در این خصوص صورت میگیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.