مقاله مدیریت ارتباط با مشتری: چشم اندازها و راه حل های پیاده سازی موفق و کاربردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری: چشم اندازها و راه حل های پیاده سازی موفق و کاربردی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری: چشم اندازها و راه حل های پیاده سازی موفق و کاربردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری: چشم اندازها و راه حل های پیاده سازی موفق و کاربردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری: چشم اندازها و راه حل های پیاده سازی موفق و کاربردی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
دردنیای امروز ،رضایت مندی مشتریان ،مزیت رقابتی مهمی برای سازمان ها محسوب می شود. لذا انجام این فرآیند ، نیازمند اعمال تکنیکها و روشهای مدیریتی ،برای حفظ انگیزه خریداران و به منظور تداوم ارتباطات مطلوب و مستمر درراستای افزایش سودآوری وگسترش سطح تولید و فعالیت ها است؛ مدیریت ارتباط بامشتری CRM) می تواند در مورد مدیریت بر تعاملات مشتری ، به سازمان ها کمک کند و در حفظ رقابت اقتصادی حاضر در سازمان های موجود ، به طورموثری یاری رساند. همانطور که بیشتر توجه و سطح اهمیت سازمان ها در عصر رقابتی امروز به مشتری محور بودن است ، آنها مدیریت ارتباط با مشتری رابه عنوان هدف استراتژیک کسب و کار و سرمایه گذاری های خود پذیرفته اند. مدیریت ارتباط با مشتری، فن آوری اطلاعات ، بازاریابی و رابطه بین آن ها را یکپارچه می کند و زیرساخت های تسهیل سازی ارتباط با مشتریان در سطح سازمان را بطور درازمدت و درسطح وسیعی فراهم می سازد . پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط بامشتری ، جزو پروژه های فنی و پیچیده ، گران قیمت و کمیاب هستند. در این مقاله سعی شده که چشم انداز فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان و لزوم توجه روزافزون به عملیات موجود ، در اجرای صحیح و کارآمد و افزایش رضایت مشتری را ارائه دهد . این مطالعه ، درک و انتقال مفاهیم و اجرای فرآیند موثر مدیریت ارتباط با مشتری رادر سازمان ها ، مورد بحث قرار می دهد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.