مقاله کاهش ماکزیمم نیروی کششی شبکه ریلی با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری (ICA)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاهش ماکزیمم نیروی کششی شبکه ریلی با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری (ICA) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاهش ماکزیمم نیروی کششی شبکه ریلی با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری (ICA)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاهش ماکزیمم نیروی کششی شبکه ریلی با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری (ICA)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاهش ماکزیمم نیروی کششی شبکه ریلی با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری (ICA) :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
در جهان امروز مصرف انرژی و مصرف آن در سیستم حمل و نقل عمومی به طور جدی مطرح شده است وا لگوریتمهای زیادی برای بهینه سازی مصرف انرژی از جمله منطق فازی، شبکه های عصبی، الگوریتم محاسبات عددی و غیره مورد استفاده قرار گرفته است. امروزه زمانبندی حرکت قطارها کوتاه بوده و احتمال اینکه چند قطار از یک پست کششی انرژی مورد نیاز خود را تأمین کنند بسیار بالا است به همین خاطر در این مقاله ماکزیمم نیروی کششی پستهای کششی را با بهینه سازی زمان توقف قطار در ایستگاهها به کمک الگوریتم رقابتهای استعماری کاهش می دهیم. از مزایای استفاده از الگوریتمهای هوشمند قابلیت انعطاف پذیری آنها با شرایط لحظه ای از قبیل زمان سفر و جرم لحظه ای قطار می باشد. تابع هزینه در این پروژه علاوه بر در نیروی کششی، حقوق مسافران در پلیدار بودن زمانبندی قطارها را نیز در نظر می گیرد. شبکه ریلی مورد بررسی خط ۱ قطار شهری مشهد می باشد که در نهایت میزان ماکزیمم انرژی مصرفی شبکه حدود % کاهش پیدا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.