مقاله بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بروفاداری مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بروفاداری مشتری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بروفاداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بروفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بروفاداری مشتری :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
موضوع این مقاله بازاریابی رابطه مند و تاثیر آن بروفاداری مشتری می باشد این مقاله به بیان مفهوم بازاریابی رابطه مند عناصر تشکیل دهنده آن و سپس مزایای حاصله از بکارگیری بازاریابی رابطه مند درسازمان و تاثیرات آن برسهم بازار فروش سودآوری هزینه های بازاریابی و جذب مشتریان جدید می پردازد نتایج این بررسی بیانگرآن است که ایجاد یک رابطه قوی و بلندمدت با مشتریان و ارضا نیازها و خواسته هایآنان سبب افزایش رضایت و وفاداری بیشتر مشتریان شده و باعث ایجاد یکمزیت رقابتی پایداربرسازمان خواهد گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.