مقاله طراحی فیلتر فعال موازی به همراه بخش سری غیر فعال در راستای تعدیل مؤثر باس ۲۵kV قطار شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی فیلتر فعال موازی به همراه بخش سری غیر فعال در راستای تعدیل مؤثر باس ۲۵kV قطار شهری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی فیلتر فعال موازی به همراه بخش سری غیر فعال در راستای تعدیل مؤثر باس ۲۵kV قطار شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی فیلتر فعال موازی به همراه بخش سری غیر فعال در راستای تعدیل مؤثر باس ۲۵kV قطار شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی فیلتر فعال موازی به همراه بخش سری غیر فعال در راستای تعدیل مؤثر باس ۲۵kV قطار شهری :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
با توجه به اینکه ادوات الکترونیک قدرت به جهت داشتن مشخصه های غیر خطی عامل ایجاد هارمونیک در نقطه PCC می باشد. در سیستم قطار شهری نیز همین عامل باعث عدم تعادل ولتاژ در باس بالاسر، خطوط فوق توزیع و در بدترین شرایط خطوط انتقال توان می باشد. برای رفع این مشکل ایده های بسیاری توسط متخصصین ارائه و به نوبه خود در اغلب پروژه ها کارساز بوده اند. در این مقاله بر اساس شبیه سازی های انجام شده برای تعدیل هارمونیک های ولتاژ باس مربوط به یک قطار شهری، استفاده از یک فیلتر غیر فعال همراه با فیلتر فعال موازی، معرفی و طی شبیه سازی های صورت پذیرفته با کمک نرم افزار MATLAB، نحوه جبران سازی هارمونیک را به کمک این فیلتر به نمایش گذاشته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.