مقاله اثر شیب طولی بر حداقل شعاع ایمن در طراحی قوس افقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر شیب طولی بر حداقل شعاع ایمن در طراحی قوس افقی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر شیب طولی بر حداقل شعاع ایمن در طراحی قوس افقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر شیب طولی بر حداقل شعاع ایمن در طراحی قوس افقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر شیب طولی بر حداقل شعاع ایمن در طراحی قوس افقی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
اعمال نیروی گریز از مرکز بر خودرو ضمن حرکت در قوس افقی، باعث بروزعدم تعادل حرکتی خودرو میگردد. در این شرایط اعمال شیب عرضی در قوس افقی و اصطکاک عرضی، سبب میگردد تا حد امکان تعادل حرکتی خودرو حفظ گردد. در شرایطی که قوس افقی در شیب طولی واقع است، مؤلفهای از زاویه طولی مسیر نسبت به سطح افق، سبب کاهش نیروی عمودی سطح و بهموجب آن نیروی اصطکاک عرضی میگردد. عدم ملاحظه شیب طولی در محاسبه دادههای آییننامه اشتو بهمنظور تعیین حداقل شعاع قوس افقی، سبب میگردد در شرایط عملکردی هنگامیکه قوس افقی در شیب طولی است، عملاً بکارگیری این اطلاعات پاسخگوی تأمین حداقل ایمنی مورد نیاز نباشد. این تحقیق در پی انجام تحلیل دینامیکی دقیقتر نیروهای وارده بر خودرو بهعنوان جرم نقطهای در لحظه تعادل، ضمن حرکت در قوس افقی واقع در شیب طولی و محاسبه حداقل شعاع مجاز جهت طراحی قوس افقی در این شرایط، میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.