مقاله مدل نیازسنجی آموزشی مبتنی بر رضای ت مشتری و بکاگیری آن در صنعت نساجی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل نیازسنجی آموزشی مبتنی بر رضای ت مشتری و بکاگیری آن در صنعت نساجی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل نیازسنجی آموزشی مبتنی بر رضای ت مشتری و بکاگیری آن در صنعت نساجی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل نیازسنجی آموزشی مبتنی بر رضای ت مشتری و بکاگیری آن در صنعت نساجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل نیازسنجی آموزشی مبتنی بر رضای ت مشتری و بکاگیری آن در صنعت نساجی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
نیازسنجی آموزشی به عنوان یکی از ارکان مهم برنامه ریزی آموزشی، معمولا جهت ارتقاء بهره وری سازمان ها موردتوجه قرار گرفته است. مدل های فراوانی در حیطه علم مدیریت و جهت برنامهریزی استراتژیک در این زمینه طراحی شدهاست اما در مدلسازی این مقاله، تحقق خواسته مشتریان صنعت نساجی محرک اصلی نیازسنجی را تشکیل داده و حوزه های نیازسنجی آموزشی حسب مورد سازمان، فرایندهای درون سازمانی و کارکنان می باشد. به عبارتی مدل نیازسنجی آموزشیمبتنی بر رضایت مشتری ضمن طراحی محصول شایسته، با توجه همزمان به انواع نیازسنجی آلفا و بتا و نیز با استفاده از رویکردهای واکنشی و فراکنشی، شناسایی نیازهای ضروری سازمان جهت کسب رضایت مشتری در کوتاه مدت را میسر می سازد؛ لذا با استفاده از اطلاعات به دست آمده و تهیه برنامه آموزشی مناسب، انتظار میرود سازمان در مدت زمان معقول عکس العمل مناسبی در برابر تغییر شرایط از خود نشان دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.