مقاله طراحی و آنالیز مبادله کن گرمای صفحه ای دو مرحله ای آب دریا برای سامانه خنک کاری موتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و آنالیز مبادله کن گرمای صفحه ای دو مرحله ای آب دریا برای سامانه خنک کاری موتور دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و آنالیز مبادله کن گرمای صفحه ای دو مرحله ای آب دریا برای سامانه خنک کاری موتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و آنالیز مبادله کن گرمای صفحه ای دو مرحله ای آب دریا برای سامانه خنک کاری موتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و آنالیز مبادله کن گرمای صفحه ای دو مرحله ای آب دریا برای سامانه خنک کاری موتور :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مبادله کن های گرمای صفحه ای، قادر به انجام محدوده ی بسیار وسیع از وظایف گرمایی در صنایع گوناگون هستند. سیستم خنک کاری موتورهای احتراق داخلی، یکی از مواردی است که می توان از قابلیت های این مبادله کن ها استفاده نمود. در این مقاله، یک مبادله کن صفحه ای دو مرحله ای برای خنک کردن دو مسیر آب خنک کاری موتور، طراحی و آنالیز شده است. در این تحقیق، خنک کاری موتور با توان خروجی حدود ۴۰۰۰ اسب بخار با کاربری دریایی مورد بررسی قرار می گیرد. به این منظور دو دسته تغییرات اصلی ناشی از تغییرات توان و شرایط مرزی گوناگون مورد بررسی قرار میگیرند. تغییراتی که روی موتور اجرا می‌شوند تا الزامات بر آورده شود شامل اضافه شدن مبدل آب دریا برای مدارهای آب کم دما و پر دما، نصب تجهیزات گردش آب خنک کاری از دریا و تغییرات سامانه های جانبی است. با توجه به اینکه در طرف سرد مبدل، آب دریا استفاده می شود و با تغییر فصل، دمای آب دریا تغییر می کند و از طرفی دو نوع سیال گرم از دو مدار با دبی متفاوت در دو حالت کارکرد در حالت کم دما و پر دما، از موتور وارد این مبدل می شود. لذا طراحی ویژه ای برای ساختار دو مرحله ای مبدل با سه ورودی و سه خروجی برای انجام وظیفه حرارتی در حالت کم دما و پر دما در این تحقیق انجام پذیرفته است. نتایج طراحی و آنالیز پارامترهای ضریب عمومی انتقال گرما و افت فشار در کانال صفحات نشان می دهد که این مبدل برای این دو حالت فرآیندی، عملکردی پایدار دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.