مقاله درک احساسات و سلیقه کاربران در سیستمهای بر پایه وب و ارائه پیشنهاد در این زمینه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله درک احساسات و سلیقه کاربران در سیستمهای بر پایه وب و ارائه پیشنهاد در این زمینه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله درک احساسات و سلیقه کاربران در سیستمهای بر پایه وب و ارائه پیشنهاد در این زمینه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله درک احساسات و سلیقه کاربران در سیستمهای بر پایه وب و ارائه پیشنهاد در این زمینه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله درک احساسات و سلیقه کاربران در سیستمهای بر پایه وب و ارائه پیشنهاد در این زمینه :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
امروزه بسیاری از خرید و فروشها از جمله کتاب، مستندات، فیلم و موسیقی، خریدهای روزانه و پیش از طریق اینترنت انجام میشود . همواره برای راهنمایی بهتر مشتریان و بالا بردن فروش یک فروشگاه به یک فروشنده ماهر نیاز هست. در سیستمهای فروشگاه اینترنتی بخش فروشنده ماهر را سیستمهای پیشنهاد دهنده به عهده دارد. سیستم پیشنهاد دهنده سیستمی بر پای اینترنت است که با پردازش اطلاعات موجود مثل خصوصیات کالا در پرو فایل کاربران ، به کاربران پیشنهاد عرضه میکند. نمونه موفق از اینگونه سیستمها، فروشگاه اینترنتی کتاب آمازون است. در این مقاله انواع سیستمهای پیشنهاد دهنده و نقاط ضعف و قوت آنها توضیح داده میشود و راه حلی برای بهبود این گونه سیستمها ارائه میگردد. روش پیشنهادی بر پایه روش فیلترینگ مشارکتی ساخته شده است . در روش پیشنهادی برای غلبه بر چالش مشکلات امنیتی و سوءاستفاده از اطلاعات کاربران اطلاعات شخصی نظیر نام، سن، محل تولد و غیره وجود ندارد . بله ولی در روش ارائه پیشنهاد صرفاً بر اساس کشف سلیقه کاربر از روی رفتارش در سیستم صورت میگیرد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.