مقاله جایگاه و ارزش برند در توسعه گردشگری و جذب گردشگر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه و ارزش برند در توسعه گردشگری و جذب گردشگر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه و ارزش برند در توسعه گردشگری و جذب گردشگر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه و ارزش برند در توسعه گردشگری و جذب گردشگر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه و ارزش برند در توسعه گردشگری و جذب گردشگر :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عباتست از مجموع دارایی های (یا بدهی های) برند در رابطه با نام و سمبل مقصد گردشگری که موجب تغییراتی در ارزش خدمات و تجاربی که در آنجا فراهم می شود تعیین می گردد. هر ساله این ارزش توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف بین المللی اندازه گیری می شود. در بسیاری از موارد، ارزش ویژه برند از ارزش دارائی های فیزیکی به مراتب بیشتتر است. این تحقیق در پی شناسایی عوامل اصلی تأثیر گذار بر ارزش ویژه برند از دید گردگران و تعیین و میزان اهمیت هر کدام از این عوامل در ارزیابی گردشگران از ارزش ویژه برند مقصد گردشگری است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده است که تصویر برند در مطالعات ۳۰ سال اخیر به عنوان مهم ترین عامل ارزیابی گردشگران از برند مقصد گردشگری تلقی شده است. مقاله حاضر تلاشی است در ارائه مفهومی جامع از برند، فرآیند آن و عوامل اثر گذار بر شکل گیری برند گردشگر (چه قبل از بازدید و چه پس از بازدید ازمقصد). یافته ها نشان می دهد که شکل گیری برند متأثر از ادارات و شخصیت گردشگر و همچنین ویژگیهای مقصد می باشد. امید است این مقاله بتواند، به عنوان راهنما، در امر برنامه ریزی و بازاریابی مقصد گردشگری مفید واقع شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.