مقاله بررسی رابطه بین جذابیت وب سایت با تجارت و بازاریابی الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین جذابیت وب سایت با تجارت و بازاریابی الکترونیکی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین جذابیت وب سایت با تجارت و بازاریابی الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین جذابیت وب سایت با تجارت و بازاریابی الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین جذابیت وب سایت با تجارت و بازاریابی الکترونیکی :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
اینترنت و فنّاوریهای مرتبط با آن تأثیرات زیادی را بر تجارت گذاشته است. اینترنت طریق مفاهیم ، تدوین اهداف و راهبردها، بخش بندی بازار، نحوه هدف قرار دادن مشتریان، آمیخته بازاریابی دهد تا روش ارزیابی تجارت را دگرگون ساخته است. بیشترین تأثیر اینترنت و تجارت را در فعالیتهای تشویقی و ترغیبی شاهده میکنیم. بنگاه رایزنی هیلی وبکر ( ۰۲۲۲) میگوید در صد زیادی تلاش برای خرید از طریق اینترنت با ما فقط. ۶۸% مقابل ها انجام میشود و در بعضی از کشورها نظیر اسپانیا این عدد به ۹۷% میرسد احتمالاً این عدم موفقیت در خرید از مشکلات فنی به سمت در شبکه ارتباطی و مشکلات برقراری ارتباط و به علت عدم آشنایی با روش استفاده از اینترنت از سوی مشتریان ناشی میشود .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.