مقاله ارائه یک مکانیزم جهت کنترل تعداد کانالهای مجازی در مسیر یاب به شبکه برق تراشههای سهبعدی با هدف بهبود توان مصرفی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه یک مکانیزم جهت کنترل تعداد کانالهای مجازی در مسیر یاب به شبکه برق تراشههای سهبعدی با هدف بهبود توان مصرفی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه یک مکانیزم جهت کنترل تعداد کانالهای مجازی در مسیر یاب به شبکه برق تراشههای سهبعدی با هدف بهبود توان مصرفی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک مکانیزم جهت کنترل تعداد کانالهای مجازی در مسیر یاب به شبکه برق تراشههای سهبعدی با هدف بهبود توان مصرفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه یک مکانیزم جهت کنترل تعداد کانالهای مجازی در مسیر یاب به شبکه برق تراشههای سهبعدی با هدف بهبود توان مصرفی :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
مجتمع سازی سهبعدی به عنوان یک راهحل جدید برای افزایش کارایی بر گسترش قابلیت مدارات را که مجتمع مدرن ارائه شده است . از طرف دیگر شبکه بر تراشه به عنوان راه حلی کارآمد در حذف گلو گاه خواه بر ایجاد یک بستر مناسب برای ارتباط بین واحدهای پردازش این معرفی شده است. با ترکیب این دو نوع تکنولوژی، شبکه در تراشههای سهبعدی به عنوان یکی از زمینههای تحقیقاتی جدید معرفی شد. تحقیقات نشان داده است که شبکه بر تراش چیز بدی قابلیت رسیدن به توان مصرفی که کمتر، تفسیر کمتر به کارهای بالاتر نسبت به شبکه برق تراشههای دو بدی را دارد که این به دلیل کاهش طول اتصالات سراسری در شبکه برق تراشههای سهبعدی است. از مزایای دیگر این تکنولوژی میتوان به قابلیت مجتمع سازی بالا، افزایش چگالی اجزا برای تراشه و گسترش ابعاد تراشه اشاره کرد . یکی از پارامترهای مهم در شبکه برتر و شهادت توان مصرفی میباشد که باید کاهش داده شود زیرا افزایش آن منجر به گرم شدن تراشه و کاهش قابلیت اطمینان تراش میشود. یک جز اصلی مصرفکننده توان در شبکه بر تراش ها بافرهای ورودی مسیر یا بها هستند که در شبکه بر تراشههای سهبعدی به علت آنکه مسیریابها دارای دو پورت اضافه میباشند و تعداد کانالهای مجازی بیشتر است توان مصرفی مسیریابها بیشتر است. در این مقاله به ارائه یک مکانیزم برای کنترل تعداد کانالهای مجازی یک مسیر یا ب تحت ترافیک بالا و پایین پرداخت میشود. نتایج ارزیابی نشان میدهد که این ساختار به صورت کاملاً هوشمند به بهبود توان مصرفی کمک میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.