مقاله مطالعه ی عددی ارتعاش دریچه تخلیه کننده ی تحتانی سد ناشی از عبور جریان در بازشدگی های مختلف دریچه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه ی عددی ارتعاش دریچه تخلیه کننده ی تحتانی سد ناشی از عبور جریان در بازشدگی های مختلف دریچه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه ی عددی ارتعاش دریچه تخلیه کننده ی تحتانی سد ناشی از عبور جریان در بازشدگی های مختلف دریچه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه ی عددی ارتعاش دریچه تخلیه کننده ی تحتانی سد ناشی از عبور جریان در بازشدگی های مختلف دریچه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه ی عددی ارتعاش دریچه تخلیه کننده ی تحتانی سد ناشی از عبور جریان در بازشدگی های مختلف دریچه :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پدیدهی ارتعاش در تاسیسات آبی نظیر دریچه ها، به دلیل اثرات نوسانی نیروهای هیدرودینامیکی وارده از سوی جریان که با سرعت و فشار زیاد برآن ها اعمال می گردد، در برخی موارد می تواند باعث بروز مشکلاتی در عملکرد آن ها باشد. از طرفی، تنها معدودی مدل سازی آزمایشگاهی این پدیده به دلیل محدودیت های فراوان موجود بررسی شده است. بنابراین روش های عددی می توانند به عنوان روش جایگزین با هزینهی به مراتب کمتر و سریعتر جهت مطالعه و بررسی این پدیدهی اندرکنش آب- سازه مورد استفاده قرارگیرند. در این مقاله به بررسی عددی (با استفاده از روش اجزاء محدود) ارتعاش و نوسانات دریچهی سرویس تخلیه کنندهی تحتانی سد ژاوه (در ایران)، با مدل سازی عبور جریان سیال از زیر آن در بازشدگی های مختلف دریچههای سرویس و اضطراری پرداخته شده است. در ابتدا، اعتبار سنجی مدل عددی با مقایسه و ارزیابی نتایج عددی بانتایج آزمایشگاهی محدود موجود (تغییرات فشار و منحنی دبی- بازشدگی) انجام گردید. سپس، حالت بحرانی بازشدگی توأم دو دریچه (از نظر پدیدهی تشدید)، با استفاده از نتایج عددی حاصل از عبور جریان آب از زیر دریچه های سرویس و اضطراری، با بازشدگی های هم زمان مختلف %۴۰ ،%۲۰ ۶۰ ، و ۸۰ % برای دریچهی اضطراری و ۲۰ ۴۰ % و ۶۰ % برای دریچهی سرویس تعیین گردید، که در این مورد بحرانی ترین حالت نوسانات دریچهی سرویس، برای بازشدگی های ۲۰ % و ۴۰ % دریچهی سرویس رخ داد. همچنین، از محاسبه تغییرات نیروی کل افقی و قائم وارد بر دریچهی سرویس در هر بازشدگی، فرکانس ارتعاشی غالب به منظور کنترل رخداد پدیدهی تشدید محاسبه گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.