مقاله در مورد پارس ژنراتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله در مورد پارس ژنراتور دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله در مورد پارس ژنراتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله در مورد پارس ژنراتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله در مورد پارس ژنراتور :

پارس ژنراتور

شرح وظایف سازمانی مدیریت ها
۱-مدیریت ساخت و تولید ژنراتور همکاری با بخش های مدیریت- برنامه ریزی- طراحی، مهندسی- کنترل کیفیت با کارشناسان خارجی- بررسی گزارشهای واحدهای تولیدی- هماهنگی با واحد تعمیرات نگهداری- پیش بینی بروز نارسائی و تنگناهای ساخت و تولید و ارایه راهکار کاربری مناسب در جهت رفع تنگنا، ارتقای سطح کیفی و کمی تولید.

۲-مدیریت باس راکت و سازه های فلزی هماهنگ کردن فعالیت های مربوط به کارگاه لیزر و ساخت و تولید با سراکت و سرسازه های فلزی و امور پیمانکاران تولید در زمینه های اجرا، نظارت، برنامه ریزی بررسی طرح ها، تحلیل نقشه ها، برنامه ریزی‌های تولید پیش بینی و بروز نارسائی ها و تنگناهای تولید و ارائه راهکار. ارائه مشاوره مدیریتی به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی تولید، جلوگیری از ضایعات ارائه خدمات مدیریتی، پیشنهادهای مناسب در زمینه چگونگی بستن

قراردادهای ساخت و مونتاژ با شرکتهای پیمانکاری همکاری با کنترل کیفیت در جهت بهینه کردن روش های آزمایشگاهی و ارتقاء سطح عملیات ساخت و مونتاژ و دستیابی به استانداردهای جهانی- همکاری با کارشناسان خارجی- پیش بینی گلوگاههای تولید- بررسی گزارشهای واحدهای تولیدی- حصول اطمینان از رعایت دستورات ایمنی بهداشت، هماهنگی با واحد تعمیرات و نگهداری- ارائه مشاوره های لازم به مدیریت های بازرگانی- مالی در زمینه تأمین بودجه بندی، تهیه و تنظیم گزارشهای تحلیلی در زمینه برنامه های ساخت و خطوط تولید.

۳-مدیریت کارخانه نظارت بر اجرای امور ابنیه و ساختمان ها، پروژه ها به منظور پیشگیری از انحراف از استانداردها. بررسی و تحلیل و ارزیابی پروژه های صنعتی به منظور تهیه گزارش های توجیهی و اظهارنظر در زمینه اقتصادی بودن آنها هماهنگ کردن برنامه و فعالیت های امور پروژه های صنعتی و ابنیه و ساختمان و نگهداری و تعمیرات در زمینه اجرا نظارت و تأمین هدفهای اقتصادی شرکت، بررسی طرح ها، تحلیل نهائی نقشه ها، برنامه ریزی تولید تعمیر و نگهداری ماشین آلات و تجهیزات و تأسیسات. پیش بینی بروز نارسائی ها و تنگناها و ارایه راهکارهای کاربردی مناسب ارائه مشاوره های مدیریتی به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی تولید، همکاری با بخش های مدیریت برنامه ریزی طراحی مهندسی، ارائه خدمات مدیریتی و پیشنهادهای در مناسب در زمینه های مربوط به چگونگی بستن قراردادها ساخت و مونتاژ با شرکت های پیمانکاری همکاری با کنترل کیفیت، بررسی گزارشهای تعمیرات و نگهداری و تولید همکاری با کارشناسان خارجی.
پیش بینی گلوگاههای تولیدی.

۴-مدیریت طراحی و مهندسی ایجاد هماهنگی های لازم بین زیر مجموعه ها و پیشبردهای سازمانی اجرای کلیه برنامه های مربوط به طراحی- ارائه خدمات مهندسی- مهندسی ساخت- مهندسی ماشین ابزار- سیاستگذاری انجام شده در امور طراحی مهندسی- بررسی کلیه برنامه ها، اسناد و مدارک فنی در زمینه های طراحی، نقشه کشی، ماشین کاری- طراحی ابزارسازی، برنامه نویسی دستگاهها CNC، تجزیه و تحلیل و انطباق طرح ها و برنامه پیشنهادی به واحد

طراحی مهندسی، بررسی طرح‌های تهیه شده در زمینه ژنراتور مطالعه اسناد و مدارک فنی و محاسبات فنی ژنراتور- نظارت نهائی بر اجرای کلیه برنامه های ارائه شده از واحد مهندسی ساخت بازدید دوره ای از کارگاهها- شرکت در جلسات مدیران- گزارش گیری از مدیران امور، اجرای برنامه های اداری کارکنان.
۵-مدیریت طرح و برنامه ایجاد هماهنگی لازم بین بخشهای تابعه بهمنظور اجرای کلیه برنامه های طراحی و برنامه ریزی تولید کنترل تولید، مواد و کنترل مواد، مهندسی صنایع و تحلیل سیستمها، تهیه و تنظیم دستورالعمل در زمینه امور مهندسی سیستم و ارتباط با تنظیم دفترچه های اطلاعاتی ثبت مشخصات فنی مهندسی، مدیریت و نظارت بر عملیات امور مهندسی با شبیه سازی کامپیوتری- مدیریت و نظارت بر عملیات بخش فناوری اطلاعات- نظارت بر امور تکنولوژی اطلاعا

ت- هدایت فعالیت های سخت افزاری تهیه دستورالعمل و برنامه ریزی لازم در زمینه جابجائی و نقل و انتقالات نظارت و هدایت عملیات انجام شده در زمینه برنامه ریزی تولید و کنترل تولید- کنترل و نظارت بر وضعیت کمیته طرح و برنامه به منظور به روز رسانیدن برنامه های اطلاعاتی و ایجاد سیستم های اطلاعاتی- بررسی لازم در جهت خط مشی کیفیت- اهداف کیفیت- همکاری لازم با بخش طراحی مهندسی- تهیه و تنظیم گزارشهای تحقیقاتی فنی علمی کاربردی و ثبت کلیه فعالیت و بررسی و تحلیل گریها جهت ارائه به مدیریت.
۶-مدیریت پروژه ها ایجاد هماهنگی های لازم بین پروژه ها و کارشناسان زیر مجموعه تحت سرپرستی بررسی مدارک، نقشه، دستورالعمل های مربوط به پروژه ها و گردآوری استانداردها، بهینه سازی پروژه و گسترش مهندسی پروژه، فرآیند پروژه، زمان بندی و تنظیم برنامه های اجرائی، بررسیهای مدیریتی در زمینه نیازها و برنامه ریزی در جهت اجرای پروژه و طرح آن در کمیسیون های تصویب و ارائه راهکارهای فنی و اقتصادی نظارت بر تشکیل بایگانی پروژه ها و گردآوری و نگهداری مدارک فنی، نشریه ها و مقاله های علمی و فنی کاتالوگ، دستورالعمل های فنی، نقشه های فنی و مکانیکی، الکتریکی و الکترونیکی به عنوان مرجع پروژه ها زمان بندی و تنظیم برنامه‌های اجرائی در زمینه بررسی روش های گوناگون پیرامون افزایش کیفیت و دوام و بهبود مشخصه های کیفی پروژه ها.

تجربه و تحلیل فنی و اقتصادی پروژه ها و تعیین و تخمین بودجه برای اجرای پروژه‌های جدید و پیگیری دریافت طراحی و ارائه روشهای بهبود عملیات و هزینه پروژه‌ها.
نظارت بر تنظیم برنامه های بلند مدت- کوتاه مدت پژوهشی بر روی انواع روشها، مواد جایگزین شیوه های کنترل، روش های دستیابی به فن آوری و سایر عوامل اثرگذار بر امور کیفی پروژه های در تولید، مونتاژ، ساخت قطعه های جئیئ و گسترش فعالیتهای تولید با توجه به توانمندی

دستگاهها و تخصص نیروها محصول پروژه جدید و تنظیم دفترچه های اطلاعاتی- نظارت بر کارها و تحلیل های کارشناسان پروژه بر روی قطعه‌های مکانیکی الکتریک و مواد اولیه و کمکی مورد نیاز پروژه به منظور برداشت‌های لازم و نوشتن آن در دفترچه های اطلاعاتی پروژه جدید نظارت بر امور کارشناسی در زمینه مواد، نوع پوشش و عایق و شرح فرآیندهای عملیات حرارتی با توجه شرایط محیطی- راهنمائی و هدایت کارشناسی پروژه ها جهت تنظیم فهرست زیر مجموعه ها قطعه های ساختی، قطعه های استاندارد- مواد کمکی، مواد مصرفی، تنظیم روشهای جابجائی محصول و قطعه های جانبی پروژه ها- روش های انبارداری و بسته بندی و تنظیم شناسنامه متالوژیکی قطعه های پروژه ها- جمع بندی کلیه اطلاعات جمع آوری شده درباره هر پروژه و تحلیل های صورت گرفته به منظور انعکاس آن در فرآیند پروژه با روش نمودن هدفها، سیاست کلی- بودجه بندی، تخمین هزینه ساخت و محاسبات قیمت تمام شده، گزارش گیری از کارشناسان و واحدهای تحت

سرپرستی، تماس و ارتباط های لازم با کارفرما، پیمانکار و مهندسان ناظر و کارشناسان اعزامی از شرکتهای خارجی. تماس و ارتباط با مراکز علمی و کاربردی و دانشگاههای خارجی و داخلی و تلاش برای دستیابی به جدیدترین فن آوری جهان مورد نیاز شرکت حصول اطمینان از رعایت دستورهای ایمنی و بهداشتی هنگام انجام کار از سوی کارکنان تحت سرپرستی و تأیید گزارش ها و آمارهای واحد و ارائه آن به مافوق.

مدیریت مالی هماهنگ کردن برنامه فعالیت زیرمجموعه های سازمانی در زمینه اجرای کلیه برنامه های امور حسابداری مالی بودجه و گزارشها و حسابداری صنعتی بر اساس نظامنامه مالی.
تهیه و تنظیم دستورالعمل و صورت های مالی و تعیین و تبیین روش های عملیات مالی
نظارت و راهنمائی واحدهای مالی در جهت انتخاب روش های مناسب در امور مربوط به کارشناسی ممیزی اسناد رعایت مقررات و قوانین مالی در تنظیم قراردادها و پیمان نامه ها و بکارگیری اصول حسابداری قیمت تمام شده محصولات.

تهیه و تنظیم صورت های مالی در ارتباط با اجرای پروژه های مختلف بر اساس قراردادهای ساخت با شرکت های پیمان کاری هدایت و نظارت بر امور بودجه- تعیین مراکز هزینه یابی- بررسی طرح ها و پروژه های مورد سفارش ساخت ارائه مشاوره های لازم به مدیر عامل در زمینه شرایط و خطرپذیری سرمایه گذاری سطح ها و گسترش و بستن قراردادهای کلان ساخت با شرکت های خارجی و داخلی ضمن تجزیه و تحلیل‌های مالی و مستندسازی های لازم.
ارائه گزینه های لازم در غالب دستورالعمل های مالی و ابلاغ به رؤسای قسمت ها و واحدهای مختلف در جهت عملکردهای صحیح مالی نظارت نهائی بر امور هزینه یابی، تعیین بودجه- بودجه بندی مراکز هزینه- گزارش گری در ارتباط با بودجه های اداری و حقوق و دستمزد- تدارکات دستگاهها و تجهیزات- نظارت در زمینه هزینه کردن اعتبارات برابر ردیف های تعریف هزینه. نظارت بر قیمت های تمام شده و روشهای بکارگیری در حسابداری قیمت تمام شده.

بکارگیری سرمایه های راکد در مولدتر و تهیه صورتها و گزارش های مالی جهت ارائه به مدیریت محترم عامل
کنترل نهائی اسناد هزینه اسناد صادره- قراردادها و خریدهای کلام از منظر مدیریتی و تأیید کلیه اسناد هزینه امضاء چک اوراق و اسناد و نامه های نعهد آور و نظارت نهائی بر وارد کردن اطلاعات بخش مدیریت شرکت در نشست های مالی- نشست های مدیران مختلف- تبادل اطلاعات گزارش های مالی در زمینه میزان نقدینگی موجودی حساب ها، تعهدات مالی، تشخیص نیازهای آموزش نیروها- نظارت بر تهیه و تنظیم دستورالعمل برای نگهداری سخت افزارها و نرم افزارهای مربوط به واحد مالی.

تهیه و تنظیم گزارش فعالیت های بخش های زیر مجموعه و ارائه به مدیریت محترم عامل
کیفیت ایجاد هماهنگی های لازم بین بخشهای تابعه.
راهنمائی لازم به مدیریت امور کنترل کیفی در زمینه رعایت کلیه دستورالعمل ها و استانداردهای تعریف شده در جهت مرغوبیت محصولات
بررسی گزارشات مربوط به نتایج تست و آزمون های انجام شده در زمینه کنترل قطعات ورودی کنترل مونتاژ و محصولات نهائی- ارائه مشاوره های لازم به مدیر عامل در زمینه تولید و آماده سازی ژنراتورهای حرارتی و آبی با کیفیت مؤثر- تهیه و تنظیم دستورالعمل و تبیین اهداف کیفی تولید راههای تجزیه و تحلیل و دستیابی به مشخصه‌های کنترل بهینه و اعمال آن در مراحل مختلف و انجام آزمایشات فیزیکی بر روی مواد و اجزای محصول
اعلام نظریه نهائی در مورد چگونگی مرغوبیت مواد اولیه، محصولات واسطه و تولیدات نهائی با توجه نتایج حاصل از آزمایشات تهیه و تنظیم دستورالعمل در ارتباط با اعمال سیستم های کنترلی و نظارت کیفی بر مصرف و نگهداری مواد و پروسه تولید درخواست تشکیل کمیته فنی و طرح موانع و ایجاد اشکالات در سیستم کنترل کیفی و عملیات آزمایشگاهی و در نهایت تولید.
بررسی و مطالعه مستمر در جهت بهره برداری از تکنیک های جدید کنترل کیفی و امور آزمایشگاهی و ارائه آموزش های لازم به مدیریت های امور مربوطه و بهبود روش‌های موجود و ارتقا سطح کیفی تولید.

نظارت بر تشکیل آرشیو در بخش آزمایشگهها و جمع آوری کاتالوگ دستگاهها و تجهیزات آزمایشگاهی، تفسیر کاتالوگ، آموزش کارشناسان، بازبین ها و آزمایشگرها.
تهیه و ارائه گزارش های تحلیلی و آماری با توجه به مبادی ذیربط در زمینه وضعیت کیفی مواد خام و اولیه ورودی و ضایعات مواد و محصول و عوامل صنعتی مؤثر در کیفیت آنها.
همکاری های لازم با حوزه مدیریت به منظور تبادل اطلاعات و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت کاهش هزینه ها کاهش ضایعات پائین آوردن زمان آماده سازی ژنراتورها.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.