مقاله ارزیابی تاثیر میزان گیرداری بین سگمنت های بتنی پوشش تونل برعملکرد تونل تحت بارهای بهره برداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تاثیر میزان گیرداری بین سگمنت های بتنی پوشش تونل برعملکرد تونل تحت بارهای بهره برداری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تاثیر میزان گیرداری بین سگمنت های بتنی پوشش تونل برعملکرد تونل تحت بارهای بهره برداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تاثیر میزان گیرداری بین سگمنت های بتنی پوشش تونل برعملکرد تونل تحت بارهای بهره برداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تاثیر میزان گیرداری بین سگمنت های بتنی پوشش تونل برعملکرد تونل تحت بارهای بهره برداری :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
یکی از روشهای متداول حفر تونل حفاری با استفاده از ماشین های بخارT.B.M می باشد دراین روش نگهداری تونل با استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی سگمنت ها صورت میگیرد نکته قابل توجه درمورد سگمنت ها نحوه اتصال بین آنها می باشد زیرا میزان گیرداری بین این قطعات تاثیر بسزایی درتغییر شکل ها و نیروهای ایجاد شده درپوشش تونل دارد دراین مقاله سعی بران است که با مدلسازی تونل و سگمنت ها و درنظر گرفتن شرایط گیرداری به ارزیابی این موضوع پرداخته و مطلوبترین حالت اتصال بین سگمنت ها ارایه گردد برای این منظور تونلهایی بطور یکسان ولی از لحاظ گیرداری اتصال بین سگمنت ها متفاوت با یکدیگر مدل شده و شرایط گیرداری بین سگمنت ها و تونل ها با یکدیگر مقایسه و مورد ارزیابی قرارمیگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.