مقاله نقش محتوای برند در نهادینهکردن بانکداری الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش محتوای برند در نهادینهکردن بانکداری الکترونیکی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش محتوای برند در نهادینهکردن بانکداری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش محتوای برند در نهادینهکردن بانکداری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش محتوای برند در نهادینهکردن بانکداری الکترونیکی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
مطالعات موردی گوناگون حاکی از آن است که خدمات تجارت الکترونیکی و بانکداری الکترونیکی همچنان برای بسیاری از مشتریان نهادینه نشده است. آنگونه که مرور ادبیات آشکار مینماید، این عدم پذیرش در درجه اول معلول تمایل مشتریان به گریز از ریسک و اعتماد است. این مقاله بر آن است تا با محوریت دو عنصر مذکور، مفاهیم وابسته به بازاریابی خدمات مالی الکترونیکی را بسط دهد. اعتماد و ریسک خود معلول امنیت و حریم خصوصی ادراکی میباشند. متغیرهای اخیر بر مبنای خصایص اعتباری ادراکی)ویژگیهایی چون نیکخواهی، تعهد و شایستگی( تعدیل میگردند . این خصایص به نوبه خود به محتوای برند وابستهاند. نظر به شرایط خاص بانکداری الکترونیکی، پیشنهاد میشود بانکها از طریق ارتقاء محتوای برند، بر خصایص اعتباری فوقالذکر تأثیر گذارند تا امنیت و حریم خصوصی ادراکی افزایش یافته و منجر به بالا رفتن سطح اعتماد و کاهش میزان ریسک ادراکی گردند. بر مبنای مدل پیشنهادی مقاله، پیآمد این مهم نهادینهشدن بانکداری الکترونیکی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.