مقاله نقش مشتری مداری و بازاریابی دربانکداری نوین ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش مشتری مداری و بازاریابی دربانکداری نوین ایران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش مشتری مداری و بازاریابی دربانکداری نوین ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مشتری مداری و بازاریابی دربانکداری نوین ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش مشتری مداری و بازاریابی دربانکداری نوین ایران :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
مفاهیم جدید بازاریابی و رویکردهایی که درطی چندسال اخیر ازطرف صاحبنظران ارایه شده است به عنوان یک ابزار قدرتمنددراختیار مدیران سازمان ها قرارگرفته است تا بتوانند از آنها درایجاد تمایز رقابتی پایدار بهره برداری نمایند بنابراین رویکردهای جدید همگام با تغییر و تحولاتی که بواسطه رشد فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطی درجوامع پدیدامده اند بوجود آمده و تجربه آنها توسط سازمانهای معتبر حاکی ازموفقیت و ارزش فوق العاده آنها دارد بانکها بعنوان بخشی از نظام علقه های مالی اجتماعی و بنیادین که نقش سازنده ای درپیاده سازی اثربخشی استراتژیهای بازاریابی بانکیدارند تلاش شده است تا زوایای مختلف رویکرد نوین بازاریابی بررسی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.